menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ولی الله فتحی (فاتح)

مجموعه شعر طنز اجتماعی «از کجا آورده ای؟» منتشر شد

کتاب «از کجا آورده ای ؟» مجموعه شعر طنز اجتماعی اثر ولی الله فتحی (فاتح) منتشر شد. 

به گزارش شیرین طنز، ولی الله فتحی در مقدمه این کتاب نوشته است : همان گونه که در کتاب «از هر دری سخنی» وعده داده شده بود، کتاب حاضر آماده و چاپ گردید که به دوستان شعر و ادب و طنز تقدیم می‌گردد.

کتاب حاضر با موضوعات گوناگون بوده که بعضاً سیاسی، اجتماعی و عمومی می‌باشد. به هر حال با زبان طنز خیلی از مسائل را می توان اظهار کرد که زودتر به دل می‌نشیند و آدمی را به فکر فرو می‌برد و گاهی لبخندی بر لبان می‌نشاند.

امید است این کتاب نیز مانند سایر آثار نویسنده مورد استقبال خوانندگان عزیز و ادب پرور و هوشیار ایران قرار گیرد.

خرید اینترنتی کتاب از کجا آورده ای با تخفیف ویژه

چاپ اول کتاب «از کجا آورده ای ؟» با شمارگان ۱۰۰۰ جلد در ۱۶۴ صفحه توسط انتشارات انتخاب منتشر شده است.

زندگینامه ولی الله فتحی :

به گزارش شیرین طنز، ولی الله فتحی با نام هنری فاتح در سال ۱۳۲۰ در فرزیان از توابع الیگودرز متولد شد. او دانش آموخته هنرستان صنعتی تهران در دوره متوسطه و دانش آموخته مدرسه عالی ترجمه در رشته زبان و دارای دکترای افتخاری دانش کاربردی و مهارتی در رشته ادبیات فارسی از پردیس بین‌المللی علوم و فنون فارابی است و به زبان های ایتالیایی، آلمانی و انگلیسی آشنایی دارد.

در کنار مشاغل متعدد خود در سازمان بنادر و دریانوردی و بنیاد مستضعفان و سازمان عمران کیش و نیز سازمان منطقه آزاد کیش و در پست های متعدد اعم از کارشناسی گرفته تا مدیر کلی و مدیر عاملی و نیز عضو شورای برنامه ریزی و مشاور در سطح مدیریت های مختلف موسسات فوق منشاء خدمات ارزنده ای بوده و در طراحی ایجاد منطقه آزاد کیش و ساخت بنادر کیش و چارک و… و راه اندازی آنها شرکت موثر داشته است. علاوه بر خدمات فوق همواره در امور فرهنگی و هنری و بویژه نویسندگی و سرودن اشعار کلاسیک و نیمایی و سپید اشتغال داشته است.

نوشته های او تاکنون در ۱۹ کتاب به شرح زیر به چاپ رسیده است :

کتاب های عشق، سبز عزل، سرخ غزل، زرد غزل، شبی با دریا، از کیش تا تهران، تماس فضایی، حکمت های حضرت علی علیه السلام به نظم، حکمت های حضرت رضا علیه السلام به نظم، خطابه غدیریه، دعای کمیل به نظم، ساحل فیروزه ای بصورت مشترک، نغمه های عاشقی، چشم دل می‌گرید، ترانه های سپید، دیگر نواها، رباعیات و دو بیتی ها، قوم عزیزالله، از هر دری سخنی و آخرین اثر هم کتاب طنز «از کجا آورده ای؟» است.

چندین کتاب دیگر هم آماده چاپ و یا در حال آمادگی برای چاپ دارد از آن جمله هشت سال دفاع مقدس است که عملیات‌های مهم زمینی، هوایی و دریایی به نظم کشیده شده.

از ایشان مقالات زیادی در روزنامه های محلی کیش و بعضی از جراید کشور در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، بندری، دریایی و … منتشر شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر