menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کتاب های ویلیام شکسپیر

معرفی کتاب طنز «شکسپیر دلقک» با ترجمه‌ی علی بخشی

کتاب شکسپیر دلقک شامل گزین گویه‌های طنزآمیز ویلیام شکسپیر است که به صورت دوزبانه و با ترجمه و همت علی بخشی منتشر شده است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از طاقچه، شکسپیر را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایشنامه نویسان دنیا می‌شناسند. این فرد تاثیر بسیاری بر ادبیات انگلیسی کل جهان گذاشت. به طوری که بعد از او اصطلاحات بسیاری به زبان انگلیسی اضافه شده است. آثار او عموما تراژدی‌هایی در نوع خود بزرگ و بی‌نظیر هستند. اما آیا او تا به حال طنز نگفته است؟ آیا کمدی در زمان او رایج نبوده است؟ در کتاب شکسپیر دلقک، گزین‌گویه‌های طنزآمیز او را می‌خوانیم و با طنز پنهان و نهفته در کلام او آشنا می‌شویم.

این کتاب با متن دو زبانه به زبان انگلیسی و فارسی منتشر شده است.

دوست‌داران این شاعر و نمایشنامه نویس بزرگ و علاقه‌مندان به طنز از خواندن این اثر لذت می‌برند.

این کتاب را چطور بخرم؟

نسخه چاپی این کتاب در ۱۴۴ صفحه به قیمت ۳۵,۰۰۰ تومان توسط نشر جیحون منتشر شده است. ولی شما می توانید نسخه PDF این کتاب را با قیمت استنایی ۱۴۰۰۰ تومان با کد تخفیف از طریق لینک زیر دانلود کنید.

دانلود کتاب شکسپیر دلقک از طاقچه با تخفیف شیرین طنز

درباره ویلیام شکسپیر

ویلیام شکسپیر (۱۵۶۴ – ۱۶۱۶)‌ بازیگر، شاعر و نمایشنامه‌نویس انگلیسی است که او را بزرگترین نویسنده انگلیسی زبان می‌دانند. شکسپیر هم از نظر نمایشنامه‌ها و هم از نظر تاثیری که روی ادبیات انگلیسی داشت بی‌نظیر و مشهور است. به طوری که شعرها و نمایشنامه‌های او کلمات و اصلاحات زیادی را به زبان انگلیسی اضافه کرده است. اغلب آثار او شهرت زیادی کسب کردند و در سراسر جهان روی صحنه اجرا شدند. شکسپیر در اولین اجرای مکبث، خود به روی صحنه رفت و در ان نمایش بازی کرد.

آثار بسیار زیادی از او مانند: مکبث، اتللو، رومئو و ژولیت، هملت، رویای شب نیمه تابستان، شاه لیر، تاجر ونیزی و تیمون آتنی به فارسی ترجمه شده‌اند.

جالب است بدانید که او علاقه‌ای به نگه داشتن آثارش نداشت و تمام نمایشنامه و شعرهایش بعد از مرگ او چاپ و منتشر شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر