menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

چهره خوانی با حضور ناصر فیض

سومین برنامه «چهره خوانی» با حضور ناصر فیض برگزار می‌شود

سومین برنامه «چهره خوانی» سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با حضور ناصر فیض شاعر طنز پرداز برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز ، به نقل از ایرنا، سلسله برنامه چهره خوانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی با محوریت به اشتراک گذاشتن تجربه‌های کتاب خوانی چهره‌های مطرح، اندیشمندان و نویسندگان تدارک دیده شده است.

سومین برنامه‌ از این مجموعه، سه‌شنبه (سوم دی ماه) و از ساعت ۱۵ با حضور ناصر فیض ، در تالار فرهنگ مرکز همایش‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد.

برنامه «چهره خوانی» که نام آن از دو مقوله چهره‌ها چگونه کتاب می‌خوانند؟ و خوانش چهره و سیمای مطالعاتی شخصیت های شناخته شده وام گرفته شده در راستای گسترش و ترویج فرهنگ مطالعه برنامه ریزی شده است.

نشست‌های پیشین این برنامه با حضور اکبرثبوت – پژوهشگر تاریخ و فلسفه اسلامی، مسعود فروتن – نویسنده و گوینده کتاب‌های صوتی و محمدرضا سرشار – نویسنده، پژوهشگر و منتقد ادبی برگزار شد.

فیض اولین کتاب خود را در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد. علاوه بر آن، او آثاری را از زبان ترکی استانبولی به فارسی ترجمه کرده‌است.

او مدیر دفتر طنز حوزه هنری، عضو شورای عالی موسیقی و شعر صدا و سیما و شورای شعر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

«فیض‌بوک» مجموعه اشعار طنز این شاعر در بیست و ششمین دوره جایزه کتاب فصل شایسته تقدیر اعلام شد و در سال ۱۳۹۲ سازمان هنری رسانه ای اوج از این شاعر تقدیر کرد.

از جمله کتاب‌های منتشر شده فیض می‌توان به «ترجمه اشعار و زندگی‌نامه ۴۰ شاعر ترک»، «گزیده ادبیات معاصر»، «املت‌های دسته‌دار و نزدیک ته‌خیار» اشاره کرد. حضور در این نشست،‌ برای عموم آزاد است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر