menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

قمپز ۳۷-احسان پور-احمدی

قمپز به‌ یاد ماندنی در هفته ی کتاب و کتابخوانی

سی و هفتمین محفل قمپز عصر چهارشنبه ۳۰ آبان ماه با حضور مسئولان فرهنگی استان، طنزپردازان قمی و غیر قمی در سالن آمفی‌تئاتر کتابخانه آیت الله خامنه‌ای برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، سی و هفتمین محفل قمپز عصر چهارشنبه ۳۰ آبان ماه با حضور مسئولان فرهنگی استان، طنزپردازان قمی و غیر قمی در سالن آمفی‌تئاتر کتابخانه آیت الله خامنه‌ای برگزار شد. این محفل اتفاقاتی در خود داشت که آن را تبدیل به یک قمپز به یاد ماندنی می‌کرد؛ حضور رضا احسان‌پور شوخ و بداهه‌گو، خداحافظی طنزپردازان استان با مجدالدین معلمی رئیس پیشین حوزه هنری قم و رونمایی از فراخوان چهلمین محفل قمپز که هم‌زمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

قمپز سی و هفتم با شعرخوانی عباس احمدی و معرفی و دعوت از رضا احسان‌پور کارشناس مهمان محفل برای قرار گرفتن در کنار او آغاز شد. بخش اصلی برنامه به قرائت آثار طنزپردازان استان اختصاص داشت که برخی آز آنها به علت هم‌زمانی این جلسه با هفته کتاب و کتابخوانی موضوعی مرتبط با این هفته داشت. تحریم آمریکایی تحمل ایرانی و موضوع آزاد از دیگر موضوعاتی بود که برگزار کنندگان مراسم برای ارائه آثار فراخوان داده‌بودند.

محمد جواد زارعی، رضا عیوضی، علیرضا کبیری، سعید تارم، حسن رحمانی‌نکو، منوره سادات نمایی، حسین صادقی، سید جواد یثربی، سید محمد حسینی، محمد حسین مهدویان، سید مصطفی فاطمی، مسعود یوسفی، سید محمدجواد میرصفی، احمدرضا پاک‌نژاد، امین شفیعی، محمدمتین کریمی، صادق رهبران، موسی پاک‌نژاد، فرهاد موحدی، محسن گایینی در این بخش آثارشان را را ارائه کردند.

در میان قرائت آثار توسط طنزپردازان، عباس احمدی و رضا احسان‌پور نظرات کارشناسی خود را درباره آثار ارائه می‌کردند و گاه با طرح شوخی‌هایی سالن لبریز از جمعیت را به خنده وا می‌داشتند. تقدیر از مجدالدین معلمی از دیگر بخش‌های این محفل بود که با پخش کلیپی از او آغاز شد. در ادامه از او دعوت شد تا به روی سن بیاید و هدایا و تابلو کاریکاتور چهره او به رسم یادبود تقدیمش شود. همچنین اخوانیه‌ای که توسط جمعی از شاعران استان در وصف او گفته شده‌بود توسط محمدجواد یثربی خوانده شد. در ادامه با حضور مسئولین حاضر در سالن از جمله سید رضا علیزاده طباطبایی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، از پوستر فراخوان چهلمین محفل قمپز رونمایی شد. پایان بخش قمپز سی و هفتم نیز تقدیر از صاحبان آثار برگزیده محفل بود. در این بخش از حسن صادقی، حسن رحمانی نکو، فرهاد موحدی، محمدحسین مهدویان، منور السادات نمایی با اهدای هدایایی تجلیل شد.

این محفل به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم و همکاری اداره کل کتابخانه‌های استان برگزار شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر