menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کارگاه طنزپردازی با حضور صابر قدیمی در یزد برگزار می‌شود

کارگاه طنزپردازی صابر قدیمی عصر چهارشنبه اول شهریورماه در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری یزد از برگزاری کارگاه طنزپردازی با حضور صابر قدیمی از طنزپردازان مطرح کشور در یزد خبر داد و گفت: این کارگاه چهارشنبه اول شهریورماه از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن اجتماعات این مرکز برگزار می‌شود و حضور برای شاعران، طنزپردازان، هنرجویان و علاقه‌مندان به طنز رایگان است.
وحید حسنی افزود: این شاعر، ترانه سرا و طنزپرداز در این کارگاه مطالبی را در خصوص طنزنویسی و ابزار بدیع در طنز فارسی بیان می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری هشتمین محفل طنز «قند شکن» ادامه داد: این برنامه نیز از ساعت ۲۰:۳۰ اول شهریور با موضوع ازدواج و خانواده و همچنین موضوع آزاد در نارنجستان هنر حوزه هنری برگزار می‌گردد و طنزپردازان و شاعران به قرائت آثارشان می‌پردازند.
مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان از همه علاقه‌مندان به طنز برای حضور در این محفل شاد و جذاب دعوت کرد و افزود: علاقه‌مندان همچنین می‌توانند آثار شعر و نثر خود را برای ارائه در این محفل به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۶ تماس بگیرند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر