menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

هشتمین محفل طنز «قند شکن» با حضور صابر قدیمی در یزد برگزار می شود

رئیس حوزه هنری یزد از برگزاری هشتمین محفل طنز «قندشکن»در یزد خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، محمدصادق کوچک زاده در مصاحبه با خبرنگار فارس در یزد با اعلام این خبر افزود: این محفل با حضور صابر قدیمی از طنزپردازان کشور و جمعی از طنزپردازان یزدی و قشرهای مختلف مردم، شامگاه اول شهریورماه در نارنجستان هنر این مرکز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به موضوع این دوره گفت: در این محفل شاد و مفرح طنزپردازان آثار خود را درزمینهٔ ازدواج و خانواده باهدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان با زبان طنز و همچنین موضوع آزاد قرائت می‌کنند.

محمدصادق کوچک زاده اظهار داشت: علاقه‌مندان تا پایان وقت روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد مهلت‌دارند آثار شعر و نثر خود را برای خواندن در این نشست به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۶ تماس بگیرند.

رئیس حوزه هنری استان بابیان اینکه آثار رسیده قبل از برگزاری محفل توسط مهمان ویژه و کارشناسان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، افزود: در پایان برنامه به اثر منتخب جایزه‌ای اهدا خواهد شد.

کوچک زاده از عموم مردم به‌ویژه طنزپردازان، هنرمندان، شاعران، نویسندگان، فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان به طنز برای حضور در این برنامه دعوت و خاطرنشان کرد: این محفل چهارشنبه اول شهریورماه، ساعت ۲۰:۳۰ در حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی پذیرای علاقه‌مندان به طنز خواهد بود.

محافل ماهانه طنز استان، اولین چهارشنبه‌ هرماه در حوزه هنری برگزار می‌شود و حضور عموم علاقه‌مندان در آن آزاد و رایگان است.

گفتنی است اول ذی‌حجه، سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به‌عنوان روز ازدواج نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر