menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

صابر قدیمی : لبخند مردم مهمترین جذابیتی است که در دنیا برایم وجود دارد

دیدن لبخند رضایت مردم مهمترین و بهترین چیزی است که آن را در سال جدید برای همه آرزو می کنم.

به گزارش شیرین طنز، صابر قدیمی ترانه‌سرا و طنزپرداز در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون بهترین و مهمترین اتفاق زندگی‌اش در سال ۹۵، گفت: روی هم رفته می ‌توانم بگویم که سال متوسطی را گذراندم. تنها اتفاق خاصی که در این سال برای من افتاد اجرای برنامه «صبح بخیر ایران» از شبکه یک سیما بود که مخاطب خاص خودش را داشت. این اولین برنامه‌ای بود که می‌توانستم از طریق آن به صورت زنده و سه روز در هفته با مردم باشم و تعاملی که در تجزیه و تحلیل حوزه طنز صورت گرفت برای من یک اتفاق خوب بود و فکر می‌کنم این قابل توجه ترین اتفاقی است که می‌توانم به آن اشاره کنم، اما به طور کلی سال ۹۵، سال ایده آلی برای من نبود.

وی درخصوص انتخاب یکی از سین‌های هفت‌سین اظهار داشت: من قطعا سیب را انتخاب می‌کنم. البته همه سین‌های هفت سین قابل احترام و دوست داشتنی هستند، اما سیب نماد سلامتی است و من این میوه را خیلی دوست دارم. من کلا خوردنی ها را در الویت قرار می دهم، البته سکه را هم دوست دارم و ا‌گر از کسی بگیرم خوشحال می‌شوم. اصلا الان که نگاه می‌کنم سکه را بیشتر دوست دارم چون می‌توانم با آن سیب هم بخرم.

این شاعر پیرامون جالب‌ترین خاطره نوروزی‌اش گفت: نوروز که همه‌اش خاطره است ولی یکی از جالب‌ترین خاطره‌هایم مربوط به ۶ – ۷ سال پیش است که دسته جمعی به همراه خانواده عمو و عمه به روستایی مربوط به اجداد پدری ام رفته بودیم. دایی پدرم دم در ایستاده بودند و یکی یکی به همه عیدی می‌دادند، من هم در انتهای صف؛ خوشحال از اینکه به زودی نوبتم می‌شود و یک عیدی خوب خواهم گرفت. نوبت من که رسید دستم را به جهت گرفتن عیدی دراز کردم اما ایشان به جای عیدی به من دست دادند و گفتند تو ماشاالله مردی شدی و خودت باید به بقیه عیدی بدهی! انگار فکر می‌کردند که این جمله بیشتر از آن عیدی به من انرژی خواهد داد، در حالی که من واقعا گرفتن عیدی را از شنیدن آن جمله بیشتر دوست داشتم.

قدیمی در پایان از بزرگترین آرزویش در سال جدید گفت و خاطرنشان کرد: بزرگترین آرزوهای ما شاید بعضی وقت‌ها رنگ شعاری به خود بگیرد اما واقعیتش این است که من چون طنزپردازم آرزوی یک چیز را دارم و آن دیدن لبخند رضایت روی لبان مردم است، لبخندی که شامل سلامتی، رونق اقتصادی و حال خوب می شود. لبخند مردم مهمترین جذابیتی است که در دنیا برایم وجود دارد و امیدوارم مسئولان در سال جدید یک وضعیتی را به وجود بیاورند که مردم حالشان خوب باشد. به طور کلی دیدن لبخند رضایت مردم مهمترین و بهترین چیزی است که آن را در سال جدید برای همه آرزو می‌کنم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر