menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ششمین شماره ماهنامه طنز سه نقطه

شماره ۶ ماهنامه طنز سه نقطه با موضوع جوان گرایی منتشر شد

ششمین شماره ماهنامه طنز سه نقطه منتشر شد.

«طنز سه نقطه» به شماره شش رسید

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر، شماره ششم نشریه طنز سه نقطه به سردبیری امید مهدی نژاد منتشر شد.

این مجله که با محتوای طنز منتشر می‌شود در تحریریه خود مطالبی از روح‌الله احمدی، سعید حدادیان ، سید محمد رضا شرافت، احسان عبدی‌پور، محمد صالح‌علا، کوروش علیانی، محمد کاظم کاظمی، احسان محمدی، مهدی مذهبی، هادی مقدم دوست، سید اکبر میرجعفری، سید میلاد ناظمی و….بهره برده است.

از جمله مطالب منتشر شده در این شماره نشریه که با موضوع جوان‌گرایی درج شده است می‌توان به خون‌تازه در رگ‌های کهنه، یکی دیگر گرایی، جوانان زیر آفتاب، واسه جوان‌گرایی‌هات مرسی، و جوان گرایی به قصد بازوکا اشاره کرد.

گفتگو با سعید حدادیان درباره موقعیت‌های طنز زندگی او و نیز گفتارهایی از محمد صالح‌علا با عنوان «خنده‌هایم تمام شده است» و غلامرضا آقاسی فرزند مرحوم آقاسی از شاعران اهل‌بیت و انقلاب با عنوان «قیمت ما را مولا تعیین کرده» نیز از دیگر مطالب این نشریه است.

این شماره از نشریه طنز سه‌ نقطه با قیمت ۲۹ هزار تومان منتشر شده است.

جوان‌گرایی ایده‌ای لازم‌الاجرا، شمشیری دولبه، و تمایلی فطری است، و گرایش پیران نیز، با کوله‌باری از خرابکاری و تجربه، اکثراً به جوانان است. سه‌نقطه اما در این شماره، با گیر دادن به موضوع «جوان‌گرایی»، جوانان گراییده را به امیدواری تا ته، و پیرانِ ول‌نکن را به ول کردنِ قضیه توصیه می‌کند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر