menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برنامه طنز هاشور شبکه افق

«برنامه طنز هاشور» به نقد چه مسائلی می‌پردازد؟

برنامه «هاشور» با رویکردی طنز به نقد مسائل اجتماعی می‌پردازد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، برنامه طنز «هاشور» به تهیه‌کنندگی سید احمد موسویان در ۲۵۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای از شنبه ۲۲ آذرماه ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۰:۰۰ روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود.

هر قسمت از برنامه متشکل از پنج آیتم است که با رویکردی طنز به نقد مسائل اجتماعی می‌پردازد. این برنامه که به کارگردانی صادق شهربانویی و سید احمد موسویان تولید می‌شود، هر هفته میزبان شخصیت های حوزه‌های اجتماعی خواهد بود.

این برنامه به سردبیری محمدرضا صباحی تلاش می‌کند تا رسانه‌ای برای بیان دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در حوزه اجتماعی باشد.

موسویان پیش از این تهیه‌کنندگی برنامه تلویزیونی «مهمات» را بر عهده داشت که این برنامه به دنبال طرح ناگفته‌های مرتبط با دفاع مقدس به‌دور از نگاه‌های کلیشه‌ای بود و حالا با تولید برنامه «هاشور» در فضایی متفاوت مسائل اجتماعی روز را به چالش خواهد کشید.

علاقمندان «هاشور» می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ارتباط با عوامل این برنامه به آدرس صفحه @hashoor.tv مراجعه کنند.

شیرین طنز را در اینستاگرام دنبال کنید

شبکه افق

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ویکی پدیا، شبکهٔ افق در روز ۱۳ خردادماه ۱۳۹۳، پخش آنونس برنامه‌های خود را در ایستگاه الوند، فرستندهٔ سوم تهران، فرکانس ۵۷۸، به‌عنوان شبکهٔ ۲۲ آغاز کرد. پخش آزمایشی برنامه‌های این شبکه، هم‌زمان با حلول ماه رمضان ۱۳۹۳ آغاز شد. این شبکه هم‌اکنون به‌صورت شبانه‌روزی برنامه پخش می‌کند.

شبکهٔ افق در تاریخ ۸ اسفند ۱۳۹۳ طی ویژه‌برنامه‌ای با اجرای نادر طالب‌زاده که از ساعت ۱۷ آغاز و ساعت ۲۳ پایان یافت، هم‌زمان با اذان مغرب به افق تهران به‌صورت رسمی افتتاح شد. پخش برنامه‌های شبکه با فرمت HD و کدک HEVC نیز از گیرنده‌های زمینی و ماهواره‌ای از ۹ آذر ۱۳۹۹ آغاز شد.

سید جواد رمضان‌نژاد مدیر پیشین گروه مستند شبکهٔ چهار سیما، اولین مدیر شبکهٔ افق بود. وی از تیرماه ۱۳۹۳ که به این سمت منصوب شد، تا تیر ۹۷، در حدود چهار سال مدیر شبکهٔ افق بود. پس از او، غفاری با حکم میرباقری، مدیریت شبکهٔ افق را عهده‌دار شد؛ و درحال حاضر مدیریت جدید شبکه افق بدست سیدسلیم غفوری است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر