menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رسول حاجی زاده کاریکاتوریست اردبیلی

رسول حاجی زاده کاریکاتوریست اردبیلی تجلیل شد

از رسول حاجی زاده کاریکاتوریست اردبیلی که در جشنواره های ملی و بین المللی دارای مقام است، تجلیل شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل؛ فرمانده سپاه استان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از هنرمندان و مدیران با رسول حاجی زاده هنرمند کاریکاتوریست و افتخار استان اردبیل دیدار کردند.

سردار بابازاده بر حمایت جدی از هنر کاریکاتور در استان تأکید کرد و گفت: هنرمندان استان در رشته کاریکاتور استعداد‌ها و پتانسیل بالایی دارند که نمونه آن درخشش آقای رسول حاجی زاده در جشنواره‌های بین المللی است.

وی افزود: مواجهه هنرمندان کارتونیست با موضوعاتی، چون بی عدالتی، کودک کشی صهیونیست ها، مصرف بهینه انرژی، محیط زیست، جنگ و مسائل روز همچون کرونا با خلق آثاری ماندگار از نمونه‌های بارز این هنر است.

استعداد‌ها و پتانسیل بالای هنرمندان استان

فرمانده سپاه استان با اشاره به استعداد‌ها و پتانسیل بالای هنرمندان استان در این رشته هنری، اعلام کرد: ارتقای جایگاه فعلی باید در دستور کار مدیران استانی باشد که این ارتقاء از طریق شناسایی، جذب و پرورش استعدادها، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ورک شاپ‌های تولید محورتوسط اساتید مجرب، حضور جدی در جشنواره‌ها به ویژه جشنواره‌های داخلی، ایجاد تعامل با هنرمندان دیگر استان‌های و به خصوص استان‌های همجوار، واکنش سریع به رویداد‌های پیرامون و توجه جدی به خرد جمعی میسر می‌شود.

اینستاگرام شیرین طنز

ملااحمدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل هم گفت: قدردانی از هنرمندان و حفظ شأن و منزلت آنان، به ویژه هنرمندان پیشکسوت که عمر خود را صرف اعتلای فرهنگ و هنر این مرز و بوم کرده‌اند، از مهم‌ترین وظایف مدیران و همه افرادی است که در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت می‌کنند.

رسول حاجی زاده متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۵۸ بوده و توانسته تا به امروز در جشنواره‌های داخلی و بین المللی عناوین نخستی را کسب کند و جزء چهره‌های مطرح در رشته کاریکاتور در دنیا می باشد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر