menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کاریکاتور وزرای دولت در رینگ بورس

«تدبیرهای کلیدی» با زبان طنز به نقد عملکرد دولت ۱۱ و ۱۲ می‌پردازد

مجموعه کتاب «تدبیرهای کلیدی» اثر جمعی از نویسندگان باشگاه طنز انقلاب اسلامی به زودی توسط نشر «شهید کاظمی» روانه بازار کتاب خواهد شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر تدبیرهای کلیدی، مجموعه چند جلدی است که به نقد عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم در قالب طنزپرداخته است این مجموعه که توسط طنزپردازان باشگاه طنز انقلاب اسلامی نوشته شده است با عنوان‌های «به عقب برنمی‌گردیم» نوشته محمدامین میمندیان، «تدبیرهای کلیدی» نوشته امین صالحی، «گینفش» نوشته امین شفیعی، «پروپوزارت» به قلم فاطمه سادات علوی و «تاریخ با تک ماده» به قلم محمدحسن کوره‌پز به زودی روانه بازار می‌گردد.

تاثیرات فعالیت هشت ساله این دولت

محمدرضا شهبازی طنزپرداز و مدیر سایت راه راه و مجری تلویزیون در این باره می‌گوید:

«فوق فوقش یکی دو ماه دیگر عمر دولت تدبیر و امید تمام می‌شود. اما بعید است حالا حالا تاثیرات فعالیت هشت ساله این دولت فخیمه روی زندگی ما تمام شود.

از اقتصاد و فرهنگ گرفته تا سیاست و ورزش و… سالها می‌توان چشم چرخواند و گله به گله رد پای این دولت را دید.

بنابراین هیچ عجیب نیست حالا که این دولت ما را ول نمی‌کند، ما هم او را ول نکنیم. اصلا اگر قرار باشد یکجا ول کنمان اتصالی کند همینجاست که باید دقیق شویم و ببینیم که چطور شد اینجوری شد و چه چیزهایی گفتند و چه کارهایی کردند تا بقول قدیمی‌ها گذشته، بشود چراغ راه آینده‌مان.

راحت‌تر هضم شود

این مجموعه کتاب تلاشیست در همین راستا. گفتیم مروری داشته باشیم بر گفته‌ها و کرده‌های دولت تدبیر و امید و برای اینکه خیلی حرصمان در نیاید، این کار را در قالب طنز انجام دهیم تا راحت‌تر هضم شود.

این مجموعه را بخوانید و اگر راه داد بخندید و اگر شد عبرت بگیرید.»

«تدبیرهای کلیدی»، مجموعه چند جلدی است که به نقد عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم در قالب طنزپرداخته است این مجموعه که توسط طنزپردازان باشگاه طنز انقلاب‌اسلامی نوشته شده، به زودی توسط انتشارات شهیدکاظمی روانه بازار می‌گردد.

chatنظرات شما

یک دیدگاه

  1. اسماعیل امینی:

    چشم چرخواند!!! این چه نوع رسم‌الخطی است؟ چرخاندن به این صورت نوشته می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر