menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دومین مسابقه خط خطی

راهیابی ۱۲۹ اثر به مرحله نهایی جشنواره «داستان طنز خط‌خطی»

دبیر جشنواره «داستان طنز خط‌خطی» از راهیابی ۱۲۹ داستان به مرحله نهایی دومین دوره جشنواره داستان طنز خط خطی خبر داد و گفت: برگزیدگان نهایی، یکشنبه (۱۱ آذرماه ۱۳۹۷) در مراسم اختتامیه تقدیر می‌شوند.

به گزارش شیرین طنز، دبیر جشنواره «داستان طنز خط‌خطی» در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره این جشنواره گفت: این دوره دومین دوره جشنواره «داستان طنز خط‌خطی» است که برای نویسندگان زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود. فراخوان این جشنواره اردیبهشت‌ماه منتشر شد و بر اساس آن نویسندگان می‌توانستند داستان‌های طنزشان را در گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال تا ۱۵مرداد‌ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برزو سریزدی افزود: بر این اساس هزار و ۳۸۷ اثر به دست ما رسید. از این تعداد ۱۲۹ اثر به مرحله دوم راه یافتند که از بین آنها ۳ نفر به عنوان برگزیده و تعدادی تقدیری معرفی و تقدیر می‌شوند که آثار آن‌ها از سوی انتشارات خط خطی چاپ می‌شود.

وی درباره کیفیت آثار ارسالی نیز توضیح داد: اگر چه تعداد داستان‌های رسیده به دبیرخانه، نسبت به سال گذشته کمتر بود اما کیفیت آثار ارسالی بهتر از دوره قبل بود.

به گفته سریزدی، جشنواره داستان طنز خط خطی به صورت سالانه توسط انتشارات خط خطی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند از اردیبهشت تا پایان مردادماه داستان‌های طنز خود را که تا کنون چاپ نشده است به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره «داستان طنز خط‌خطی» یکشنبه (۱۱ آذرماه ۱۳۹۷) برگزار می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر