menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کتاب عمو دردسر

مجموعه داستان طنز «عمو دردسر» برای نوجوانان منتشر شد

تازه‌ترین اثر داستانی حمیدرضا داداشی با عنوان «عمو دردسر» منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، مجموعه داستان «عمو دردسر» یک مجموعه داستان طنز نوجوانانه است که به تازگی از سوی نشر پیدایش منتشر شده است.

داداشی درباره این کتاب به خبرنگار مهر گفت: بررسی‌های من نشان داده که در سال‌های اخیر مجموعه داستان به عنوان یک نوع و ژانر تولید اثر برای مخاطب نوجوان چندان جدی گرفته نشده و تولیدات بر رمان متمرکز بوده است. از سوی دیگر مقوله طنز نیز در زمره گونه‌هایی از نگارش است که جز معدودی از نویسندگان، چندان برای مخاطب نوجوان جدی گرفته نشده است. من سعی کردم در کتاب تازه‌ام این دو موضوع را با هم تلفیق کنم.

وی ادامه داد: این مجموعه قهرمانی دارد که نوجوان است و با عموی مادرش دست به ماجراجویی‌های طنزآمیزی می‌زند. تلفیق بین طنز و ماجراجویی و نیز ادبیات ساده‌ای که برای این کتاب انتخاب کردم و نیز شکل و شمایل داستان‌های به هم پیوسته در کتاب در مجموع از اثر یک اتفاق ادبی تازه ساخته که امیدوارم با نگاه مثبت مخاطبان نیز همراه شود.

داداشی نویسنده و روزنامه‌نگار کودک و نوجوان است که پیش از این کتاب‌های دیگری از او با عنوان «عزیز خانم»، «پشت دیوار مدرسه» و «یکی بود یکی نبود» منتشر شده است.

انتشارات پیدایش این کتاب را در ۸۰ صفحه با قیمت ۱۵ هزار تومان منتشر کرده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر