menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برگزیدگان اولین جشنواره طنز “پیامکی به ملکه” معرفی شدند

اختتامیه اولین جشنواره طنز “پیامکی به ملکه” در حوزه هنری بوشهر برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از حوزه هنری بوشهر، در مراسم اختتامیه منتخبین و برندگان جشنواره با امید پارسایی فر به گفتگو صمیمانه پرداخته ؛ از دغدغه ها، پیشنهادات و انتقادات خود در زمینه تبلیغات، نحوه برگزاری ورکشاپ، بازدید از آثار برجسته تجسمی دیگر شهرستانها و چگونگی استفاده از امکانات واحد تجسمی حوزه هنری بوشهر گفتند.
در این مراسم امید پارسایی فر در ابتدای صحبتهای خود از حضور هنرمندان واحد تجسمی و شاعران واحد آفرینش های ادبی در این جشنواره تشکر کردند.

همچنین به یکی از اهداف بسیار مهم حوزه هنری در زمینه اقتصاد هنر و آمادگی این حوزه در جهت حراج حرفه ای هنری آثار تجسمی و ایجاد بازار فروش آثار حرفه‌ای اشاره کردند.

وی سخنان خود را با بیان دغدغه های خود در زمینه کمبود بودجه مرتبط، حضور هنرمندان و تاثیر آنها در برگزاری کمی و کیفی ورکشاپ ها ، نیاز به افزایش تعداد تولید آثار در واحد تجسمی پرداختند.

ایشان سخنان خود را با اعلام آمادگی و همکاری حوزه هنری بوشهر در زمینه چاپ آثار تجسمی، برگزاری ورکشاپها با حضور اساتید مطرح، اعزام هنرمندان به نمایشگاه های حرفه ای کشور ، برگزاری جشنواره های متعدد استانی و منطقه ای به پایان رساند.

در این مراسم در رشته کاریکاتور علیرضا احمدی خرم مقام اول، اسماعیل آلشلو مقام دوم و علی زیارتی مقام سوم را کسب کردند. همچنین ریحانه ابراهیمی و سکینه علیپور به ترتیب در رشته پوستر مقام اول و دوم را به دست آوردند.

حیدر منصوری شاعر طنزپرداز بوشهری در این جشنواره مقام اول را به دست آورد.

همچنین تقدیر از ابوالقاسم طحانیان به عنوان کاریکاتوریست فعال واحد تجسمی، سمیرا ماحوزی و آزاده حاجیونی از اساتید برجسته رشته گرافیک تقدیر به عمل آورده شد.

قابل توجه اینکه سمیرا ماحوزی و آزاده حاجیونی در ورکشاپ پوستر با موضوع “نماز “و ورکشاپ خط در گرافیک با موضوع ” خلیج فارس” حضور فعال و مستمری داشتند.

در پایان مراسم برندگان جوایز خود را از ریاست حوزه هنری استان بوشهر دریافت کردند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر