menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

فراخوان جشنواره طنز “پیامکی برای ملکه” در بوشهر

رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: به مناسبت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری سردار مبارزه با استعمار و گرامیداشت روز ملی مبارزه با استعمار جشنواره طنز “پیامکی برای ملکه” در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، امید پارسایی‌فر در نشست برگزاری جشنواره طنز «پیامکی برای ملکه» با اشاره به فرارسیدن ۱۲ شهریورماه، روز ملی مبارزه با استعمار اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن روز ملی مبارزه با استعمار و ضربه شستی که شهید رئیسعلی دلواری و یارانش به بریتانیا در بوشهر وارد کردند، تصمیم به برگزاری جشنواره‌ای طنز با نام “پیامکی برای ملکه” گرفته شد.

وی با دعوت از فرهیختگان، شاعران، طراحان و علاقمندان برای حضوری فعال در این جشنواره خاطر نشان کرد: این جشنواره در چند بخش ادبی، کاریکاتور و استندآپ کمدی برگزار شده که علاقمندان تا ۲۰ شهریورماه فرصت دارند آثار خود را برای حوزه هنری استان بوشهر ارسال کنند.

پارسایی‌فر با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره در ۲۳ شهریورماه در بوشهر افزود: از نفرات برتر در روز برگزاری جشنواره با اهدای جوایز ارزنده‌ای قدردانی می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر محورهای این جشنواره را انگلیسی‌ها از نگاه بوشهری‌ها، استعمارستیزی بوشهری‌ها و بوشهر و دو قرن پایداری عنوان کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود شامل دوبیتی، رباعی، طرح و هایکو، یادداشت کوتاه، کاریکاتور، پوستر و استندآپ کمدی را به شماره ۳۰۰۰۸۶۱۴۹ پیامک کرده و یا به آدرس تلگرامی art_bushehr ارسال کنند.

وی همچنین از رایانامه artbushehr@yahoo.com برای ارسال آثار شرکت در جشنواره طنز «پیامکی برای ملکه» در بوشهر خبر داد.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر