menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جبهه جنگ دفاع مقدس

مهدوی : خاطرات رزمندگان باید در قالب کتاب طنز منتشر و معرفی شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: نباید دوران دفاع مقدس را محدود به لحظات غم‌انگیز و شهادت محدود کنیم، لحظات خوبی و شاد در جبهه‌ها بین رزمندگان وجود داشته که باید در قالب کتاب‌های طنز دفاع مقدس جمع‌آوری و منتشر شود نسل جوان و نوجوان باید با این کتاب‌ها آشنا شوند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، بهروز مهدوی در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته هنر انقلاب بابیان اینکه به‌عنوان یک ایرانی متعهد و انقلابی وظیفه‌داریم هفته هنر انقلاب را برای نسل آینده به‌صورت شایسته به نمایش بگذاریم، اظهار داشت: قطعاً بزرگ‌ترین هنرمند انقلاب اسلامی، بنیان‌گذاری انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)است.

وی بابیان اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری در حوزه ادبی آثار ارزشمندی دارند که در این هفته باید به نسل آینده معرفی شود، افزود: شهدای جوان امثال شهید فهمیده که هنرمندانه درراه انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند، الگوی بسیار خوبی برای نسل جوان و نوجوان هستند و باید بیشتر به نسل جوان معرفی شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی، با تأکید بر اینکه رزمندگان جوان دوران دفاع امروز هستند و می‌توانند و گنجینه بزرگی از خاطرات هستند جمع‌آوری شود، گفت: صدای جذاب و حزین شهید آوینی جزو سرمایه‌های دوران دفاع مقدس بوده و باید به نسل جدید معرفی شود.

وی با اشاره به موضوع بحث انتشار کتب طنز دفاع مقدس گفت: نباید دوران دفاع مقدس را محدود به لحظات غم‌انگیز و شهادت محدود کنیم، لحظات خوبی و شاد در جبهه‌ها بین رزمندگان وجود داشته که باید در قالب کتاب‌های طنز دفاع مقدس جمع‌آوری و منتشر شود نسل جوان و نوجوان باید با این کتاب‌ها آشنا شوند.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر