menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

گزارش بیست و پنجمین محفل طنز قمپز با حضور نادر ختایی در قم

بیست و پنجمین محفل قمپز عصر چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ هم‌زمان با هفته جوان و در آستانه ولادت حضرت حجت (عج) در سالن بعثت سازمان ملی جوانان قم برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، بیست و پنجمین محفل قمپز عصر چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ هم‌زمان با هفته جوان و در آستانه ولادت حضرت حجت (عج) در سالن بعثت سازمان ملی جوانان قم برگزار شد. در این محفل که با استقبال علاقمندان به طنز مواجه شد، نادر ختایی طنزپرداز شناخته شده در کنار عباس احمدی مسئول دفتر طنز حوزه هنری قم به نقد آثار ارائه شده پرداخت. نادر ختایی با بالاخواندن سطح کیفی آثار منثور و منظوم ارائه شده توسط طنزپردازان قمی گفت: « قم به یکی از قطب‌های شعر امروز کشور تبدیل شده البته همیشه از قم شعرهای می‌شنیدم اما الان اینطور که من می‌بینم، در محفلی یکجا اینقدر شعر خوب نیست. همه آثار در یک سطح خوب و کاملا حرفه‌ایست. تک‌تک عزیزانی که کار خواندند آثارشان حرفه‌ای، محکم و قابل دفاع بود.»

در اغلب آثار قرائت شده در این محفل اغلب به موضوع ازدواج _که موضوع ویژه‌ی بیست و پنجمین محفل قمپز بود_ و دیگر موضوعات و معضلات اجتماعی پرداخته شده‌بود. سامره حبیبی، مهین صفاری، احمد گلپر، سید مصطفی فاطمی، محمدجواد الهی‌پور، مسعود اسماعیلی، سید جواد هاشمی، علیرضا علی بیگی، سید محمد حسینی، سید جواد یثربی، سید جواد میرصفی، حسن رحمانی‌نکو، محمد حسین مهدویان و محمد حسین فیض اخلاقی طنزپردازانی بودند که آثار منثور و منظوم خود را از تریبون قمپز برای حاضران قرائت کردند.

در پایان و با رای حاضران در سالن از ۶ طنزپرداز برتری که آثارشان را در قمپز بیست و پنجم قرائت کردند، با حضور مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری قم، پارسانژاد معاون امور جوانان اداره کل تربیت بدنی استان و نادر ختایی مهمان قمپز تقدیر شد. به این ترتیب گردن‌آویز و جوایز نقدی قمپز به علیرضا علی بیگی، حسن رحمانی‌ نکو، محمدجواد الهی‌پور، سید جواد میرصفی، سید محمد حسینی و محمدحسن دارابی‌نیا رسید. در برگزاری قمپز بیست و پنجم، جمعیت هلال احمر و اداره کل ورزش و جوانان استان، حوزه هنری قم را یاری کردند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر