menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

بیست و یکمین محفل طنز قندشکن

بیست و یکمین محفل طنز «قندشکن» با «تغذیه سالم» برگزار می شود

طنزپردازان یزدی با «تغذیه سالم» به بیست و یکمین محفل طنز «قندشکن» می‌روند.

رمز و راز «تغذیه سالم» را از زبان طنزپردازان محفل «قندشکن» بشنوید

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: رئیس حوزه هنری یزد از برگزاری بیست و یکمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «تغذیه سالم» با حضور دکتر عبدالرضا قیصری مدیر دفتر طنز و محفل «خندیشه» حوزه هنری فارس در یزد خبر داد.

محمدصادق کوچک‌زاده با اشاره به اهمیت تغذیه سالم و ارتباط تنگاتنگ آن با سلامتی افراد گفت: سلامتی یک نعمت بزرگ است که باید قدر آن را بدانیم و با فراگیری سبک زندگی اسلامی تغذیه متعادل و مناسب داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تغذیه سالم ضامن ارتقای سلامت جامعه است و از صرف هزینه‌های بسیار زیاد ناشی از بیماری‌های مزمن جلوگیری می‌کند.

رئیس حوزه هنری استان افزود: از این رو موضوع این محفل به تغذیه سالم اختصاص یافته و شاعران، طنزپردازان و نویسندگان آثاری را در زمینه نقش تغذیه سالم و مفید در سلامتی و رشد بدن، فواید تغذیه سالم، اهمیت سلامتی، پیامدهای تغذیه ناسالم و لزوم تغییر سبک‌های غلط زندگی ارائه خواهند کرد.

کوچک‌زاده بیان کرد: طبق روال هر محفل، در پایان به آثار برگزیده از نگاه مهمان ویژه و حضار جوایزی اهدا می‌شود.

عبدالرضا قیصری

گفتنی است: عبدالرضا قیصری متولد ۱۳۵۷ مرودشت فارس است که در مقطع کارشناسی ارشد ادبیات پایداری و دکترای ادبیات عرفانی دانشگاه شیراز تحصیل کرده و هم‌اکنون سکان ادبیات پایداری حوزه هنری فارس را بر عهده دارد.

مجموعه طنز مکتوب «نفتی نشی» و «خنده‌های عمل نکرده» (طنز و شوخ طبعی در خاطره نوشته‌های دفاع مقدس) از جمله آثار این شاعر خوش ذوق است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار نثر و نظم خود را برای ارائه در محافل ماهانه طنز «قندشکن» به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۵ تماس بگیرند.

بیست و یکمین محفل ماهانه طنز «قندشکن» چهارشنبه دوم مردادماه، ساعت ۲۰:۳۰ در سالن نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر