menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه کاریکاتور آثار علیرضا احمدی‌ خرم با موضوع اعتیاد افتتاح شد

بوشهر – نمایشگاه کاریکاتور به مناسبت هفته بدون دخانیات با همکاری هنرمند دشتستانی و شبکه بهداشت و درمان دشتستان در سالن سازمان تبلیغات برازجان برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات، علیرضا احمدی‌ خرم کاریکاتوریست دشتستانی نمایشگاه کاریکاتور با موضوع پیشگیری از اعتیاد را در سالن سازمان تبلیغات اسلامی شهر برازجان برپا کرد.

علیرضا احمدی خرم صبح دوشنبه در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: با توجه به اهمیت مسئله دخانیات و اعتیاد در دنیای امروز و همچنین آسیب هایی که به خانواده وارد می کند و جامعه نیز از این آسیب ها مصون نیست.

این کاریکاتوریست دشتستانی در رابطه با اهداف نمایشگاه گفت: این کارها ابعاد مختلف تاثیرات مواد مخدر و دخانیات را در قالب کاریکاتور و با زبانی طنزآمیز به تصویر کشیده است و هدف آن جلب توجه جامعه به این معضلات است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز گفت: هنرمندان می‌توانند با هنر خود در قالب نقاشی، شعر، تئاتر و کاریکاتور و غیره … نقش بسزایی در آگاهی دادن مسائل بهداشتی به مردم ایفا کنند.

حسین دارابی افزود: از روز شنبه ۱۰ تیر تا ۱۶ تیر به عنوان هفته ملی بدون دخانیات با شعار ملی «دخانیات تهدیدی برای توسعه و سلامت» نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه سیگار و تنباکو به عنوان دومین علل مرگ و میر در دنیا شناخته شده است، گفت: موضوعاتی مانند حمایت‌های سیاسی و اجتماعی و قانون جامع کنترل دخانیات، محیط‌های آموزشی عاری از دخانیات، خانه، خانواده، اماکن عمومی و محیط‌های ورزشی عاری از دخانیات تا حدودی توجه همگان را به مضرات و خطرات استفاده از دخانیات جلب کرده است.

در این نمایشگاه از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ تیرماه ۲۰ تابلو از آثار طنز احمدی‌ خرم در زمینه اعتیاد در دو شیفت صبح و بعد از ظهر برای عموم دایر است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر