menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دکتر عبدالرضا قیصری

اولین دوره آموزش مقدماتی طنزنویسی در حوزه هنری فارس برگزار می‌شود

مسوول دفتر طنز حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس گفت: اولین دوره آموزش طنز حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، عبدالرضا قیصری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به برگزاری اولین دوره آموزش طنز حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس اظهار داشت: این دوره آموزشی در ۱۵ جلسه و در حوزه طنز مکتوب، شامل شعر، داستان و سایر قالب‌های ادبی و همچنین قالب‌های ویژه طنز، چون کاریکلماتور و لطیفه انجام می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع طنز در تولید آثار ادبی و تأثیر آن در جامعه، نیاز به برگزاری این دوره احساس شد و اعضای محفل خندیشه برگزارشده در حوزه هنری با حضور طنزپردازان، بر آن تأکید داشتند.

این نویسنده طنزپرداز اضافه کرد: بر همین اساس و بر مبنای تجربه ارائه درس طنزنویسی در دانشگاه شیراز، تصمیم به برگزاری دوره آموزش مقدماتی طنزنویسی در حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس گرفته شد.

قیصری گفت: در این دوره به سرفصل‌های مهمی چون تاریخ طنز در ادبیات ایران و جهان، قالب‌های متنوع ادبی و استفاده آن در طنز، معرفی برخی از بزرگان طنز زبان فارسی، قالب‌های ویژه طنز، طنز مطبوعاتی و شگردهای طنز آفرینی می‌پردازیم.

مسوول دفتر طنز حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس بابیان برگزاری تمرین طنزنویسی در هر جلسه از این دوره بر اساس موضوع پیشنهادی، اظهار داشت: به شرکت‌کنندگان، گواهی گذراندن این دوره اعطا می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه باید با مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس تماس بگیرند.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر