menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

گزارش ششمین محفل طنزپردازان یزدی با حضور دکتر احمدی

ششمین محفل ماهانه طنز «قندشکن» ۱۴تیرماه با حضور دکتر عباس احمدی و طنزپردازان یزدی در حوزه هنری استان برگزار ‌شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: ششمین محفل ماهانه طنز استان با عنوان «قندشکن» شامگاه چهارشنبه ۱۴تیرماه با حضور دکتر عباس احمدی و احمدرضا قدیریان از طنزپردازان کشوری و جمعی از شاعران، نویسندگان و طنزپردازان یزدی در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد برگزار ‌شد.

در این محفل ادبی طنزپردازان آثار شعر و نثر خود را در زمینه تربیت نسل آینده و مدارس و همچنین موضوع آزاد خواندند که در پایان، آثار محمد جواد حلوایی و حسن حاتمی بهابادی به عنوان اثر برتر انتخاب و با اهدای جایزه‌ از آنها تقدیر شد.

در هر محفل به اثر برتر از دیدگاه کارشناس و میهمان برنامه جایزه‌ای اهدا می‌شود.

دکتر عباس احمدی و احمد رضا قدیریان به عنوان کارشناس ـ مجری در این محفل حضور داشتند که نکات لازم را در خصوص آثار ارائه شده بیان کردند.

پیش از برگزاری این محفل، کارگاه آموزشی «شیوه‌ها و شگردهای طنزنویسی» با حضور دکتر عباس احمدی در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

محافل ماهانه طنز «قندشکن» اولین چهارشنبه‌ هرماه با حضور هنرمندان، شاعران، نویسندگان و طنزپردازان در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود و حضور در این محفل برای اهالی فرهنگ و هنر، دانشجویان، دانش آموزان و عموم علاقه‌مندان آزاد است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را برای ارائه در این محفل به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۶ تماس بگیرند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر