menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رادیو صبا

طنز سیاسی یک ضرورت رسانه‌ای است

پژمان کریمی، در گفت‌وگوی خود اشاره کرد: با توجه به به اینکه طنز سیاسی، یک ضرورت رسانه‌ای است و در برنامه‌ی رادیو پریروز سعی شده خبرهای سیاسی را تحلیل و به زبان طنز بیان کنیم.
به گزارش شیرین طنز، پژمان کریمی، نویسنده و مشاور محتوایی برنامه‌ی «رادیو پریروز» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه‌ی «رادیو پریروز»، برنامه‌ای با محوریت طنز سیاسی است که حدود 4 سال است از شبکه‌ی رادیویی تهران پخش می‌شود و تمام تلاش ما بر این است که اخبار ویژه‌ی سیاسی که کمتر به آن پرداخته شده و یا منتشر نشده را به زبان طنز بازتاب دهیم.

وی در ادامه بیان کرد:‌ هدف اصلی برنامه‌ی «رادیو پریروز» نشان دادن ضعف دشمنان مردم ایران و برخی اوقات هم، پخش گاف‌های سیاسی رسانه‌های غربی است و سعی می‌شود اخباری را پوشش دهیم که از جدال هلو اختلاف‌های درونی آنها حکایت می‌کنند.

کریمی، عضو انجمن منتقدین نویسندگان سینمای ایران افزود: خیلی از رسانه‌ها و روزنامه‌های زنجیره‌ای بعضی از اخبار را سانسور می‌کنند و گاهی اوقات پیش آمده که خبری که ضعف دشمن را بازتاب می‌دهد پررنگ و برجسته می‌کنند اما بر خلاف این مطبوعات و رسانه‌ها، برنامه‌ی‌ «رادیو پریروز» در کنار نشان دادن ضعف سیاسی دشمن، اشاعه‌هایی در خصوص فتنه‌گران، ضد انقلابیون، فراری و خارجی دارد.

وی تأکید کرد: این برنامه ضرب آهنگ تندی دارد و بین 15 تا 20 دقیقه‌ای که به تولید برنامه‌ی «رادیو پریروز» می‌پردازیم و تمام تلاشمان را جهت بررسی و تحلیل اخبار سیاسی به زبان ساده و طنز کرده‌ایم.

عضو سابق هیئت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در ادامه گفت‌وگوی خود بیان کرد:‌ طنز سیاسی یک ضرورت رسانه‌ای است که کمتر به آن پرداخته می شود و سعی شده اخباری که انتخاب می‌کنیم جز دسته خبرهایی با ماهیت طنز سیاسی باشد و با نگاه یک تحلیلگر سیاسی پیش رویم.

گفتنی است، برنامه‌ی «رادیو پریروز» در زمان مدیر وقت سابق خود از طرف «شورای نظارت بر سیما»، بخاطر پوشش خبرهای سیاسی به زبان طنز مورد تقدیر و تشکر قرار گرفته است.

برنامه «رادیو پریروز» عصرهای جمعه از ساعت 16 تا 16:30 به تهیه کنندگی ساناز باقری، نویسندگی و مشاوره محتوایی پژمان کریمی و به گویندگی و بازیگری شیما جان‌ قربان و‌ آرمان غفاریان به روی آنتن شبکه‌ی رادیویی تهران می رود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر