menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شب شعر طنز ققنوس با حضور طنزپردازان برگزار می شود

بیست و هشتمین محفل ادبی ققنوس با حضور شاعران طنزپرداز مطرح کشور، دوشنبه ۶ شهریورماه در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵، بیست و هشتمین محفل ادبی “ققنوس” در قالب شب شعر طنز، با حضور شاعران طنزپرداز و علاقمندان به شعر و ادبیات، روز دوشنبه ۶ شهریورماه ساعت ۱۷ با بخش های مختلف از جمله شعرخوانی طنز، معرفی کتاب، مسابقه، اهدای جایزه و … در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می شود.

در این جلسه دکتر مینا آقا زاده، اجرا و مدیریت جلسه را بر عهده دارد و شاعران نام آشنایی چون «ناصر فیض»، «خلیل جوادی»، «مهدی فرج اللهی»،«ساحل مولوی»، «فرامرز ریحان صفت» و دیگر شاعران طنزپزدار به شعرخوانی می پردازند.

همچنین اجرای مسابقه در میان شرکت کنندگان و اهدای جایزه به صاحبان پنج شعر برتر به انتخاب شاعران و کارشناسان حاضر، از دیگر بخش های محفل ادبی ققنوس است.

علاقمندان به حضور در محافل ادبی به ویژه در حوزه طنز می توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بین تقاطع شهید ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۰۸۸۷۰۸ تماس بگیرند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر