menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اردوی آموزشی نطنز

دوره آموزشی طنزپردازان جوان انقلاب با سخنرانی مادر شهیدان خالقی پور افتتاح شد

مادر شهیدان خالقی‌پور در مراسم افتتاحیه اردوهای هنری آموزشی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: جوانان انقلابی باید با تجهیز خود از مرزهای فرهنگی کشور دفاع کنند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر، آیین افتتاحیه اردوهای هنری آموزشی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب در محل فرهنگسرای بعثت، صفادشت تهران با حضور اعضای منتخب هر بخش و سخنرانی مادر شهیدان خالقی پور آغاز شد.

در ابتدای این مراسم، مادر شهیدان خالقی‌پور، با بیان این که ۲ سال پس از انقلاب جنگی با پشتیبانی ۲۷ کشور به جمهوری اسلامی ایران تحمیل شد، اظهار داشت: رژیم بعث عراق با هدف تسخیر ایران حمله خود را آغاز کرد، اما جان بر کفان این مرز و بوم که اغلبشان را جوانان و بچه های محرومین تشکیل می دادند به جبهه ها رفتند و سدی در برابر تهاجم دشمنان این خاک شدند.

افتتاحیه اردوی نطنز

وی، با بیان این که در روزهای اول همه می گفتند جنگ در ماه های نخست به پایان می رسد، خاطرنشان کرد: هر کسی که تاب و توانی برای نبرد داشت وظیفه خود می دانست که به جبهه ها برود و این ملت غیور در آن هشت سال کاری کرد که امروز که حدود ۴۰ سال از آن دوران می گذرد دشمن توان نگاه چپ به این خاک را ندارد.

مادران شهیدان خالقی پور، با اشاره به اتحاد مثال نزدنی ملت ایران در طول این سال ها که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است، گفت: امروز ملت ایران به یک خانواده بزرگ و مقتدر در جهان تبدیل شده است.

جوانان انقلابی باید با تجهیز خود از مرزهای فرهنگی کشور دفاع کنند

وی با بیان این که جنگی امروزه از سوی استکبار آغاز شده که سخت تر از آن دوران است، اظهار داشت: در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن، جوان ما متوجه نمی شود که دشمن در حال سرمایه گذاری بر اوست و رفته رفته مرعوب ظاهر فریبنده دشمن می شود.

مادران شهیدان خالقی پور، در پایان سخنان خود، تصریح کرد: آمریکا دشمن بزرگ کشور ماست و درصدد جبران شکست های این سال های اخیر با راه اندازی جنگ نرم است و در این میان جوانان مؤمن و انقلابی ما باید باید با تجهیز خود از مرزهای فرهنگی کشور دفاع و توطئه دشمن را خنثی کنند.

اردوی آموزشی نطنز

آموزش‌های تخصصی در عرصه سینما و طنز رهاورد اردوی سه روزه فعالان فرهنگی

اردوی مدرسه سینمایی عمار با عنوان «راه نما» با حضور اساتید صاحب نام، عرصه سینما از جمله ابوالقاسم طالبی، اسفندیار شهیدی و ناصر هاشم زاده برگزار می شود.

اردوی باشگاه طنز و کاریکاتور راه راه نیز با عنوان «نطنز» با حضور اساتیدی از جمله استاد یوسفعلی میرشکاک، ناصر فیض، نعمت الله سعیدی، محمدحسین بدری، حسن روزی طلب و دیگر اساتید عرصه نویسندگی و طنز برگزار می شود.

بنا بر این گزارش، افراد حاضر در دوره های ذکر شده از میان نخبگان هر عرصه انتخاب و به این اردوها دعوت شده اند که طی ۳ روز آموزش های لازم در این عرصه ها را از سوی اساتید فراخواهند گرفت.

لازم به ذکر است، اردوهای فرهنگی «راه نما» و «نطنز» از سوی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به مدت ۳ روز از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ مرداد در محل فرهنگسرای بعثت در صفادشت برگزار می شود.
حمید نورشمسی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر