menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کتاب خاطرات یک بزمجه اثر ارغوان اشتری

کتاب «خاطرات یک بزمجه» در ۳۳ داستان طنز و نطنز منتشر شد

مجموعه‌داستان «خاطرات یک بزمجه؛ مجموعه‌داستان‌های طنز و نطنز» نوشته ارغوان اشتری توسط انتشارات مفاهیم منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، مجموعه‌داستان «خاطرات یک بزمجه؛ مجموعه‌داستان‌های طنز و نطنز» نوشته ارغوان اشتری به‌تازگی توسط انتشارات مفاهیم منتشر و راهی بازار نشر شده است.

ارغوان اشتری نویسنده این‌کتاب متولد ۱۳۶۰ است و کتاب خود را به سیلوانا تقدیم کرده که او را دیمیتروار از جهان زیرین به دندان گرفته و به ایزد بانوی واژه‌ها تبدیل کرده است.

حمایت از شیرین طنز

۳۳ داستان کوتاه

کتاب پیش‌رو، ۳۳ داستان کوتاه را با این‌عناوین در بر می‌گیرد:

ماجراهای من و کارمندهام، بودای خندان، صدای هیولا، پرواز با دوچرخه، شیر کاکائو، ماهیگیری، همذات‌پنداری من با بچه‌های راه‌آهن، سیگارکشیدن من در کودکی، نماد صلح، رنگ‌های سیاسی، تهران‌گردن با سربازهای اس‌اس آلمانی، حرف مفت، فراز بی‌فرود، مسابقه عجیب، قسم‌خوردن یک کدو، باور آزادی، کاسه‌های از آش داغتر، دوربین خدا، فرهنگ مهرپرور، جنگ و صلح، محرم و نامحرم، نسل سوخته، یادداشت‌های توالتی، برود این زمستان؟؟، تفنگ خالی، توهم‌ گم‌کردن، از دزدی کوچک تا کاندیداتوری شورای شهر، دو هزار تومن، زلزله‌های هشت‌ریشتری بی‌سروصدا، دنیای پساآزادی، چشم ماه، اسبی به نام خورشید، صیدی که صیادش را آزاد کرد.

خرید اینترنتی کتاب های طنز با تخفیف ویژه

فراز بی‌فرود

در قسمتی از داستان «فراز بی‌فرود» از این‌کتاب می‌خوانیم:

روز پانزدهم آذر هشتاد و چهار، تهران با ترافیک بی‌سابقه‌ای مواجه شد. من از تجریش راهی میدان امام حسین بودم، از ساعت پنج تا هشت و نیم تو خیابان شریعتی مانده بودیم، دست آخر همین که به پل سیدخندان رسیدم ماشین را زیر پل گذاشتم و پیاده، راهی خانه شدم، فردای آن روز فهمیدم هواپیمای حامل عده‌ای از سران سپاه و خبرنگاران، که برای رزمایشی نمایشی، راهی بندرعباس بوده‌اند به برجی مسکونی حوالی فرودگاه مهرآباد برخورد کرده و اکثر سرنشینانش در دم جان سپرده‌اند.

هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم سرنوشت مرا با احدی از بازماندگان آن پرواز مواجه کند، اما چندسال قبل که سعی داشتم راهی برای ورود به صدا و سیما پیدا کنم، یک پروژه نگارش فیلمنامه در مورد یکی از خلبانان زبده سپاه که در آن هواپیما بود به من پیشنهاد شد، با خواهرش و همسرش و یکی از دوستان بسیار نزدیکش صحبت کردم و فیلمنامه نوشته شد، اسم فیلم‌نامه را گذاشته بودم: «فراز بی‌فرود».

این‌کتاب با ۱۴۴ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۳۵ هزار تومان منتشر شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر