menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

محفل زنجفیل ۲۱

در بیست و یکمین جلسه طنز زنجفیل از معلمان طنزنویس تقدیر شد

معلمان طنزنویس در حوزه هنری آذربایجان شرقی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، اولین جلسه «طنز زنجفیل» در سال ۹۵ و بیست و یکمین جلسه طنز زنجفیل در دو سال اخیر از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در حوزه هنری استان برگزار و از معلمان طنزنویس در حوزه هنری آذربایجان شرقی تقدیر شد.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان پیش از ظهر چهارشنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: طنز زنجفیل یک شنبه های اول هر ماه با حضور چهره های شناخته شده طنز برگزار می شود و در این کارگاه تخصصی افراد به خواندن آثار مکتوب طنز خود می پردازند و در واقع تمرین کارگاهی طنزنویسی می شود.

محفل زنجفیل ۲۱

وحید آقاکرمی خاطر نشان کرد: در اولین جلسه طنز زنجفیل که به مناسبت روز معلم در ۱۲ اردیبهشت سال جاری تشکیل یافته بود از معلمین طنز نویسی چون علی اصغر عزیزپور، سید رضا علوی، محمد رحیمی و خاطره کبیری با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد و همچنین از حمایت های رئیس حوزه هنری استان به خاطر تداوم این جلسات قدردانی شد.

وی تصریح کرد: «طنز زنجفیل» نام سلسله نشست هایی است که به همت واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری آذربایجان شرقی، برای آموزش طنزنویسی به‌ویژه طنز مکتوب برای دوستداران این رشته برگزار می شود و علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه می‌توانند به حوزه هنری واقع در چهارراه شریعتی، خیابان امام خمینی (ره)، سینما قدس مراجعه کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر