menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

تجلیل از هنرمندان طنزپرداز تبریزی در “زنجفیللی گئجه”

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از برگزاری مراسم تجلیل از هنرمندان طنزپرداز تبریزی خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، حسین آذرنیا اظهار داشت: این مراسم روز یکشنبه ۱۶ شهریور ماه با عنوان “زنجفیللی گئجه” در محل تالار پتروشیمی تبریز برگزار می شود و طی آن از حدود ۳۰ نفر از هنرمندان طنز پرداز تجلیل خواهد شد.

زنجفللی گئجه تبریز شب شعر طنز

وی ادامه داد: همچنین در این برنامه از مقام فرهنگی دو تن از چهره های فقید طنز تبریز، استاد یالقیز و استاد آرش آزاد که عمری در مطبوعات تبریز رشته کلام طنز را زنده و جاری نگاه داشته اند با حضور هنرمندان جوان طنزپرداز و مردم قدرشناس شهر قدردانی شود.

آذرنیا افزود: این برنامه میزبانی شهروندان تبریزی را بر عهده خواهد داشت تا در این برنامه شاهد هنرنمایی زنده شماری از برجسته ترین هنرمندان طنز شهر که طی چند دهه گذشته خاطراتی بی بدیل و ماندگار برای مردم شهر رقم زده اند و به بخشی از هویت فرهنگی و هنری مردم شهر اولینها بدل گشته اند، خواهند بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با اشاره به دعوت از عموم مردم برای حضور در این مراسم گفت: حضور در این آیین برای عموم شهروندان آزاد است و علاقمندان می توانند روز یکشنبه ۱۶ شهریور در محل تالار پتروشیمی تبریز در این مراسم حضور یابند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر