menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سلسله جلسات طنز «زنجفیل» آذربایجان شرقی

به گزارش شیرین طنز، مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری اولین جلسه طنز زنجفیل در سال ۹۳ در محل حوزه هنری این استان خبر داد. وحید آقا کرمی با بیان این مطلب گفت : اولین جلسه از سلسله جلسات طنز زنجفیل با حضور طنزپردازان استان و فعالان و علاقمندان این عرصه در حوزه هنری این استان برگزار شد.

دفتر طنز حوزه هنری

وی با بیان اینکه جلسات فوق از سری برنامه های دفتر طنز حوزه هنری آذربایجان شرقی است، ادامه داد: شعر طنز شعر خنده نیست بلکه شعری است دارای پیام و رسالت اخلاقی است. وی ایجاد فضایی برای ارایه آثار طنز در زمینه های مختلف هنری، کشف و پرورش استعداد های جوانان و حمایت و هدایت از آنها جهت ارتقای سطح دانش تخصصی را از اهداف برگزاری سلسله جلسات طنز زنجفیل عنوان کرد.

شایان ذکر است این جلسات به مسئولیت فرهاد باغشمال از طنزپردازان مکتوب استان برگزار می شود و اولین جلسه ماهانه طنز زنجفیل سه شنبه ۳ تیر ماه سال جاری در محل حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از ساعت ۱۶ الی ۱۸ برگزار شد و در این جلسه سید رضا علوی مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری که خود از طنزپردازان استان می باشد حضور داشت. لازم به ذکر است جلسات بعدی طنز زنجفیل به صورت ماهانه در شنبه های اول هر ماه برگزار می شود و علاقه مندان می توانند در این جلسات شرکت نمایند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر