menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جلال سمیعی

داستان‌های طنز آمیز جلال سمیعی در «تاکسی هفت» منتشر شد

مجموعه داستان‌های طنز آمیز جلال سمیعی با عنوان «تاکسی هفت» منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، کتاب طنز جلال سمیعی با عنوان «تاکسی هفت»، گزیده طنزهای منتشر شده بین سال‌های 90 تا 92 در ستون طنز یکی از جراید کشور است که به گفت‌وگوهای طنزآمیز مسافران یک تاکسی می‌پردازد.

جلال سمیعی درباره «تاکسی هفت» گفت: معمولا در اماکن حمل و نقل عمومی اتفاق‌های طنزآمیز زیادی می‌افتد زیرا مردم بدون این که یکدیگر را بشناسند صحبت‌های زیادی با هم درباره مسائل مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی می‌کنند که همین موضوع باعث ایجاد اتفاق‌های طنزآمیز می‌شود.

تاکسی هفت

نویسنده کتاب «چگونه نقاش شویم» درباره ساختار آخرین اثر خود، گفت: ساختار اصلی «تاکسی هفت» گفت‌وگوهایی محاوره‌ای است که در فضای یک تاکسی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: معمولا مردم زمانی که در تاکسی هستند با یکدیگر درباره مسائل مختلف روز بحث‌ می‌کنند که این بحث‌ها بعضا به سوژه‌های جالبی برای طنزنویس تبدیل می‌شود. مهمترین ویژگی تاکسی هفت نداشتن تاریخ انقضا است و این کتاب برای سال‌ها قابل مطالعه است. اگرچه تاکنون چند تن از نویسندگان طنز، تاکسی نوشته‌هایی منتشر کرده‌اند ولی «تاکسی هفت» یک تجربه متفاوت است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر