menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کبریت کم خطر

جشن انتشار کتاب «کبریت کم خطر» علیرضا لبش

جشن انتشار کتاب «کبریت کم خطر» علیرضا لبش روز یکشنبه هفته آینده در مراسم «در حلقه رندان»در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سوره مهر، این مراسم روز یکشنبه ۴ مرداد ساعت ۱۶ با حضور امرالله احمدجو (کارگردان سریال روزی‌ روزگاری)، هوشنگ مرادی کرمانی (نویسنده)، ابوالفضل زرویی نصرآباد و ناصر فیض در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

در کتاب «کبریت کم خطر» ۱۰۰ طنزنویس برجسته معاصر در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی انتخاب شده‌اند که از هر کدام یک داستان یا متن طنز در کنار بیوگرافی و کاریکاتورشان در کتاب می‌نشیند.

کبریت کم خطر

کبریت کم خطر

لبش در مورد چگونگی انتخاب این شخصیت‌ها نیز گفت: در پژوهش‌هایم سعی کردم هر کسی که در سالهای پس از انقلاب اسلامی به نوعی متن و نثر طنز داشته را در این کتاب بگنجانم و به همین خاطر چهره‌هایی مانند امرالله احمدجو و احمدرضا احمدی نیز در میان چهره‌های طناز راه پیدا کردند.

این طنزپرداز همچنین با اشاره به معرفی حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در این کتاب با عنوان طنزنویس گفت: شاید کمتر کسی بداند که ستون‌های روزانه طنز این روزنامه که با عنوان گفت و شنود منتشر می‌شود را آقای شریعتمداری می‌نویسد که اگر در میان آرشیو آنها بگردیم به نمونه‌های کاملا جذابی هم برخورد می‌کنیم.به گفته لبش این کتاب می تواند مرجع پژوهشی مناسبی برای اساتید و دانشجویان ادبیات فارسی باشد و در عین حال برای مخاطبان عمومی نیز قابل استفاده است.

***

اپلیکیشن کبریت کم خطر برای موبایل نیز منتشر شد، برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید

bazar_logo

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر