menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مهرداد صدقی

تازه‌ترین اثر طنز مهرداد صدقی جزو پرفروش‌های سوره مهر شد

نهمین روز نمایشگاه کتاب در حالی پایان یافت که کتاب «آخرین نشان مردی» تازه‌ترین اثر طنز مهرداد صدقی مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت، به طوریکه هم اکنون جز پرفروش‌های سوره مهر است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، اگرچه مهرداد صدقی را بیشتر با آبنبات هل‌ دار می‌شناسند، اما این نویسنده خوش ذوق امسال جدیدترین اثرش را با عنوان «آخرین نشان مردی» روانه نمایشگاه کتاب کرد که تا اینجا کار استقبال از این اثر خوب بوده است.

این کتاب، داستان دانشجویی خوش ذوقی است که مشغول نگارش پایان نامه دانشجویی است و وقایع اطراف او بر روند نگارش پایان نامه تاثیراتی به همراه دارد که حالت کمیک به آن بخشیده است.

در این کتاب وقایع و موقعیت‌های طنز آمیز دوره دانشجویی با زبان فارسی معیار به رشته تحریر درآمده که برای افرادی که دوره دانشجویی را تجربه کرده‌اند یادآور خاطرات و برای افرادی که ذهنیتی از فضای دانشجویی ندارند می‌تواند جذاب باشد.

از مهرداد صدقی تا کنون کتاب‌های “آبنبات هل‌ دار”‌و ” نقطه ته خط” از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده که به ترتیب به چاپ دهم و دوم رسیده‌اند.

گفتنی است غرفه انتشارات سوره مهر در انتهای راهروی ۲۷ شبستان اصلی مصلی تهران واقع است و حضور در این برنامه برای عموم آزاد است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر