menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رضا نظری کمدین گیلانی

کمدین محبوب گیلانی درگذشت / علت فوت این بازیگر طنز چه بود؟

بازیگر و کمدین محبوب گیلانی پس از هفت ماه تحمل درد بیماری سرطان درگذشت.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، «رضا نظری»، کمدین محبوب اهل انزلی که طی سال های گذشته با اجرای ۱۰ ها برنامه طنز و بازی در سریال های مختلف شبکه باران لبخند را بر لب شهروندان استان نشانده بود، از خردادماه سال گذشته درگیر سرطان خون شده بود.

هفت ماه تحمل درد بیماری سرطان

این کمدین محبوب گیلانی پس از هفت ماه تحمل درد بیماری سرطان خون امروز در بیمارستانی در تهران درگذشت.

طی مدت بیماری این هنرمند، شهروندان هنردوست انزلیچی پویش های مردمی همدلی با این هنرمند را برگزار کرده بودند.

به گزارش ایسنا، رضا نظری سال ۵۵ در شهر بندرانزلی به دنیا آمد. این هنرمند از سال ۷۰ با نمایش «سفر» به کارگردانی علیرضا غاروریانی وارد عرصه بازیگری شد.

حضور در سریال های کوچه خندان، سرخوش ها، آن سنگ گران، کمیسر دل نازک، بستنی سرای داغ، عطر ترنج و خانه پدری در کارنامه کاری این هنرمند دیده می شود.

وی همچنین در نمایش هایی همچون نخاله های دلباخته، دزدان ناشی، شب نشینی در گورستان، من فیروز ۲۵ سال دارم، تموم حرفات دروغ بود، این چند پدر یک و دو و جنجالی های دو ایفای نقش کرده است.

شیرین طنز را در اینستا دنبال کنید

بندر انزلی کجاست؟

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ویکی پدیا، بندر انزلی یکی از مهم‌ترین شهرهای گردشگری، از مراکز مهم اقتصادی و یکی از قطب‌های ورزشی در ایران است و مرکز شهرستان انزلی محسوب می‌شود.

بندر انزلی براساس مقدار تخلیه و بارگیری کالاها در سال ۹۸، دهمین بندر مهم کشور و پس از بندر امیرآباد در استان مازندران، دومین بندر مهم شمال ایران می‌باشد. شهر بندرانزلی پس از مرکز استان (رشت) پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین شهر استان گیلان و یکی از متراکم‌ترین شهرهای ایران از لحاظ تراکم جمعیت محسوب می‌شود.

این شهر طبق آمار «پرباران‌ترین شهر ایران» است. شهر بندرانزلی آب‌وهوایی مرطوب دارد و بارش در آن بسیار بالا است، چندان که سالانه میانگین ۱۸۹۲ میلی‌متر بارش در این شهر گزارش می‌شود، میزان رطوبت نسبی در این منطقه، در سال میان ۷۱ تا ۹۷ درصد در نوسان است.

در سال ۲۰۱۹ در یک روز رکورد پرباران‌ترین شهر جهان را به خود اختصاص داد. شهر بندرانزلی در غرب استان گیلان قرار دارد و به واسطه کرانه‌های کاسپین و تالاب بین‌المللی بندر انزلی از چند جزیره و شبه جزیره تشکیل شده‌است، که با پل به هم مرتبط اند.

نام بندرانزلی به سبب پیشینه تاریخی اش شناخته شده‌است. به لحاظ وجود گمرک و ارتباط بازرگانی از دیرباز نزد بازرگانان ایرانی و خارجی به دروازه اروپا آوازه داشته‌است و اهالی این شهر به واسطه بندری بودن، بسیار زودتر از دیگر نقاط ایران با دستاوردهای غرب آشنا شدند.

طول نوار ساحلی شهرستان بندرانزلی حدود۴۴ کیلومتر است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر