menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

عشق خامه ای شهرام شفیعی

کتاب طنز “عشق خامه ای”

«عشق خامه ای» عنوان داستان بلند و طنزی است به قلم شهرام شفیعی، كه در۲۲ فصل جداگانه با عناوین مختلف نوشته شده است. چهارمین چاپ این اثر به زودی توسط سوره مهر منتشر می شود. به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، كتاب حاضر مجموعه طنزی است كه زندگی خانواده‌ای شهری و سكونت در شهرستان و روستا را در بر می گیرد.

عشق خامه ای شهرام شفیعی
تم اصلی داستان برمحور مهاجرت یك خانواده ۶ نفره ( پدر، مادر و فرزندان: شروین، رامین، شیما و فرناز) از تهران به یكی از شهرستان هاست (اسم شهر مقصد مشخص نیست). شهر مقصد زادگاه پدر خانواده است و در آنجا برادرزاده پدر كه پسرعموی فرزندان محسوب می شود، شیفته دختر بزرگ خانواده مهاجر (شیما) می شود. شیما علاقه ای به پسر عمو ندارد و كشمكش مفصلی پیرامون این واقعه شكل می گیرد.
شهرام شفیعی

شهرام شفیعی نویسنده اثر در تشریح فصول كتاب گفت: هیچ یك از این محورها را بر دیگری مقدم ندانسته و تمامی این وقایع به صورت موازی در داستان پیش می روند؛ به طوری كه استقلال بخش های بیست و دوگانه داستان كه عبارت اند از: هواپیما، پسرعمو، پشه بند، سیندرلا، حق رای و غیره با هم حفظ شده است.
«عشق خامه ای» در مركز آفرینش های ادبی حوزه هنری و كارگاه قصه و رمان تولید شده و در 175 صفحه و با قطع وزیری كوتاه در 2500 نسخه توسط سوره مهر به چاپ چهارم خواهد رسید.

chatنظرات شما

۲ دیدگاه

  1. سید علیرضا رئیسی گرگانی:

    سلام و عرض ادب دارم و احترام محضر مبارک شما فرهیخته گان عزیز و ادیب گرامی

    عید فطر را به جمع شما بزرگواران تبریک عرض کرده و از درگاه ایزد دوست (جل جلاله) برای شما عزیزان آرزوی بهروزی و سلامت و موفقیت مینمایم

    ارادتمند رئیسی گرگانی

    • مدیر در پاسخ به سید علیرضا رئیسی گرگانی:

      با عرض سلام خدمت آقای رئیسی
      ما هم به نوبه ی خود عید سعید فطر را به شما و همه ی کاربران شیرین طنز تبریک عرض می نمائیم.
      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر