menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برنامه طنز و استندآپ کمدی شب‌ خند در جهرم برگزار شد

برنامه طنز و استندآپ کمدی شب‌خند در جهرم برگزار شد؛ مطابق رسم ۱۶ ساله‌ کارگاه داستان باران، جشن آخر سال امسال نیز روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه در محل کارگاه داستان باران برگزار خواهد شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، برنامه شب‌خند که با موضوع استندآپ کمدی و موسیقی بوسیله انجمن دالون و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تدارک شده بود با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان در تالار فردوسی این اداره برگزار شد.

در این برنامه که پنجشنبه شب برگزار شد، تعدادی از جوانان شهرستان در قالب استندآپ کمدی و طنز، اجراهای جالب و جذابی با موضوعات مختلف را بر روی صحنه بردند که بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. این در حالیست که، جشن داستان در کارگاه داستان باران برگزار می‌شود.

بر این اساس، مطابق رسم ۱۶ ساله‌ کارگاه داستان باران، جشن آخر سال امسال نیز روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه در محل کارگاه داستان باران برگزار خواهد شد.

علاوه بر برنامه‌های متنوع، ویژگی مراسم امسال حضور و داستان‌خوانی «ساحل رحیمی‌پور» نویسنده‌ کتاب «بیدارشدن به وقت وین» از شیراز است.

کارگاه داستان باران از علاقه‌مندان به داستان دعوت می‌کنند در این مراسم که با همراهی انجمن اهل قلم و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود حضور پیدا کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر