menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

بیستمین محفل طنز قندشکن

رگ غیرت در مورد زبان فارسی در قندشکن فعال می شود

رئیس حوزه هنری یزد از برگزاری بیستمین محفل طنز ماهانه «قندشکن» با موضوع «غیرت در مورد زبان فارسی» در سالن نارنجستان حوزه هنری یزد خبر داد.

«غیرت در مورد زبان فارسی» موضوع بیستمین محفل طنز قندشکن یزد

به گزارش شیرین طنز، محمدصادق کوچک زاده در گفتگو با خبرنگار فارس در یزد از برگزاری بیستمین محفل ماهانه طنز قندشکن با موضوع «فعال‌سازی رگ غیرت در مورد زبان فارسی» خبر داد و افزود: در کنار حضور شاعران و ادیبان یزدی، محمدحسین مهدویان شاعر و طنزنویس خوش‌ذوق کشوری نیز مهمان ویژه این برنامه خواهد بود.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی یزد زبان فارسی را نشانه هویت و اصالت ایرانی‌ها دانست و با تأکید بر ضرورت حفظ و پاسداری از آن به‌عنوان یک میراث گران‌بها، تصریح کرد: در این محفل، طنزپردازان با استفاده از چاشنی اثرگذار و جذاب طنز، آثاری را در رابطه با لزوم پاسداشت زبان و ادبیات فارسی و جلوگیری از تحریف آن، ضرورت پیشگیری از نفوذ زبان بیگانه و جلوگیری از ورود ادبیات و اصطلاحات مجعول و به‌اصطلاح تلگرامی در این زبان، با رویکرد فعال‌سازی رگ غیرت در مورد زبان فارسی ارائه می‌کنند.

آشنایی جوانان و فعالان این عرصه با پیشکسوتان

وی همچنین به رشد چشمگیر توجه به فضای ادبی و هنری در استان یزد و موفقیت‌های شاعران و ادیبان این دیار در سال‌ها اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: این جلسات و محفل‌های ادبی هم فرصتی برای آشنایی جوانان و فعالان این عرصه با پیشکسوتان و ذوق ادبی آن‌ها و مطرح‌شدن استعدادهای تازه به شمار می رود وهم فضایی شیرین برای استفاده عموم علاقه‌مندان فراهم است.

کوچک زاده یادآور شد: طبق روال هر برنامه، در پایان این محفل ادبی به آثار برگزیده از نگاه مهمان ویژه و حضار جوایزی اهدا خواهد شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی یزد ضمن دعوت از عموم مردم به‌ویژه شاعران و طنزپردازان جوان و پیشکسوت برای حضور در این محفل تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار طنز خود را برای ارائه در محافل ماهانه طنز «قندشکن» به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای آگاهی از اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۶ تماس بگیرند .

وی در پایان اضافه کرد: بیستمین محفل طنز قندشکن، چهارشنبه پنجم تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ در سالن نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه آزادی برپا و پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

پایان پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر