menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

احمدرضا احسانی رئیس ارشاد همدان

چند اثر به جشنواره استندآپ کمدی همدان ارسال شد؟

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از ارسال ۳۵ اثر ویدئویی از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره استندآپ کمدی خبر داد و گفت: داوران این رویداد انتخاب شده و آثار را بررسی می‌کنند.

به گزارش شیرین طنز، احمدرضا احسانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به تازگی داوران جشنواره سراسری استندآپ کمدی مشخص شده و کار پالایش و ارزیابی آثار را انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: محمدرضا الوند، محمدجواد کبودراهنگی و احمد بیگلریان از پیشکسوتان و برجستگان هنرهای نمایشی هستند که به عنوان داوران این رویداد هنری انتخاب شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: جشنواره استندآپ کمدی با موضوع کرونا و با هدف نشاط‌بخشی به جامعه در دوران فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

به گفته احسانی به نفر اول ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نفر دوم ۲ میلیون تومان، نفر سوم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نفرات چهارم و پنجم هریک یک میلیون تومان به عنوان جایزه اعطا می‌شود.

وی با بیان اینکه فراخوان این رویداد در اردیبهشت ماه منتشر شد خاطرنشان کرد: همدان در سال‌جاری برای نخستین بار در کشور میزبان چند جشنواره ملی با موضوع کرونا در فضای مجازی بود که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر