menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

خاطرات یک بچه ی لاغر

پرفروش ترین داستان طنز نیویورک تایمز با ترجمه میترا لبافی منتشر شد

جلد پنجم از کتاب «دفترچه خاطرات یک بچه لاغر» نوشته جف کینی با ترجمه میترا لبافی منتشر و روانه بازار نشر شد .

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، این کتاب که از جمله کتاب های پرطرفدار کودکان و نوجوانان است و به عنوان پرفروش ترین داستان نیویورک تایمز شناخته می شود، مجموعه ای طنز همراه با تصویرهای کاریکاتوری است.

جف کینی، نویسنده و طراح این مجموعه با سابقه سال ها فعالیت در زمینه طراحی سایت سعی کرده تا با طراحی کتابی شبیه صفحات یک سایت، مطالب کوتاه و نقاشی های مکمل را برای کتابش طراحی کند تا کودکان به کتابخوانی علاقمند شوند.

او که از این شیوه پاسخ مناسبی گرفته، توانسته کتابهایش را به سراسر دنیا بفرستد و در واقع آثارش را در ردیف کتاب های پرخواننده قرار دهد.

جلد پنجم این کتاب، به زندگی گرگ هفلی می پردازد که این بار با یک مهمانی به دردسر می افتد. او مجبور می شود همه کارها را خودش انجام دهد و همه تغییرات عجیب و غریب با هم می آیند. او سعی می کند با مشکلات کنار بیاید در حالی که نزدیکترین دوستش هم در کنارش نیست.

میترا لبافی، مترجم این کتاب، از خبرنگاران صدا و سیماست که در کنار حرفه خود به کار نویسندگی و ترجمه می پردازد. او از سال ۱۳۷۲ کار نویسندگی را در مطبوعات شروع کرد و از سال ۱۳۸۲ با ترجمه مجموعه فسقلی ها، (انتشارات قدیانی) وارد دنیای کتاب شد.

چهار جلد مجموعه دفترچه خاطرات بچه لاغر، برس جادویی و کتاب از گیرنده تا فرستنده (مجموعه گزارش های پخش شده در خبر بیست و سی) از جمله فعالیت های او در حوزه ترجمه و تالیف است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر