menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دفترچه خاطرات یک بی عرضه

رُمان طنز “دفترچه خاطرات یک بی عرضه” پرفروش ترین شد

«دفترچه خاطرات یک بی‌عرضه» از جف کینی و مجموعه «بچه‌های بدشانس» از لمونی اسنیکت در شمار پرفروش‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان نشر ماهی در نمایشگاه کتاب بوده‌اند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، مجموعه «بچه‌های بدشانس»، زندگی‌ چند بچه بد شانس به نام‌های ویولت، کلاوس و سانی بودله است که پدر و مادرشان در آتش سوزی وحشتناکی می‌میرند و قاتل خطرناکی به اسم کنت الاف قصد دارد ثروت آن‌ها را بالا بکشد. تمام این تعقیب و گریزها در سیزده کتاب گنجانده شده به نام‌های: شروع ناگوار، سالن خزندگان، پنجره بزرگ، گارگاه مصیب بار، مدرسه سختگیر، آسانسور قلابی، دهکده‌ شوم، بیمارستان خطرناک، سیرک مرگبار، آبشار یخزده، غار غم‌انگیز، خطر ماقبل آخر و پایان. این مجموعه با ترجمه نسرین پاشایی، رضا دهقان، زهرا زرکش و مجبوبه مهاجری از سوی نشر ماهی منتشر شده و در شمار پرفروش‌ترین‌های این نشر در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران بوده است.

دفترچه خاطرات یک بی عرضه

«دفترچه خاطرات یک بی عرضه»، یک رمان طنز در قالب ادبیات داستانی به صورت دفترچه خاطرات پسری به نام گرگ هفلی نوشته جف کینی است.«دفترچه خاطرات یک عرضه»، همچنین اولین کتاب از مجموعه‌کتابی شش جلدی با همین نام است. داستان، روایت پسری به نام گریگوری است و اتفاقاتی که در خانه و مدرسه برای او و دوستانش می‌افتد را روایت می‌کند.

«دفترچه خاطرات یک بی‌عرضه» از جف کینی و مجموعه «بچه‌های بدشانس» از لمونی اسنیکت با ترجمه رضا دهقان در شمار پرفروش‌ترین کتاب‌های پولک، واحد کودک و نوجوان نشر ماهی در نمایشگاه کتاب بوده‌اند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر