menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اثر منیره احمدی در جشنواره کاریکاتور کرواسی ۲۰۲۰

هنرمند بوکانی منتخب جشنواره کاریکاتور کرواسی ۲۰۲۰ شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان گفت: اثر “منیره احمدی” هنرمند کاریکاتوریست بوکانی این شهرستان منتخب جشنواره بین‌المللی کارتون و کاریکاتور ۲۰۲۰ کرواسی شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی، منصور احمدی با بیان اینکه اثر این هنرمند بوکانی در کتاب این جشنواره در کشور اثر بانوی بوکانی منتخب جشنواره بین‌المللی کاریکاتور کرواسیکرواسی به چاپ رسیده است، اظهار داشت: این هنرمند بوکانی با سه اثر در این جشنواره شرکت کرده بود.

وی افزود: بیش از هزار اثر از کشورهای مختلف جهان به این جشنواره بین‌المللی ارسال شده بود که از میان آنها ۱۵۰ اثر که یکی از آن از آثار ارسالی این هنرمند بوکانی بود، در کاتالوگ این نمایشگاه انتخاب شد و در کتابی به چاپ رسید.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان افزود: این جشنواره با حضور و شرکت هنرمندانی از ۴۹ کشور جهان و با موضوع کرونا ویروس برگزار شد.

*پرفروش ترین لوازم خانه و آشپزخانه را با تخفیف بخرید*

احمدی اضافه کرد: امسال همچنین سه اثر از این کاریکاتوریست بوکانی در گالری منتخب بهترین کارتون و کاریکاتور ایران قرار گرفت و یک اثر کارتون وی نیز در کتاب جشنواره بین‌المللی کارتون و کاریکاتور کشور پرتغال چاپ شد.

منیره احمدی ۲۷ سال ساله دارای مدرک کاردانی گرافیک بوده و در زمینه انیمیشن و در حوزه طراحی نیز فعالیت دارد.

آثار این هنرمند بوکانی پیش از این نیز در جشنواره‌های بین‌المللی “آیدین دوغان” ترکیه و جشنواره روسیه به بخش نمایشگاه راه یافته و مقام دوم این جشنواره‌ها را نیز از آن خود کرده بود.

منیره احمدی بانوی فعال کاریکاتوریست آذربایجان ‌غربی در سطح ملی و بین المللی به شمار می‌رود؛ در شهرستان بوکان حدود ۲۵ کاریکاتوریست مشغول فعالیت‌های هنری هستند.

“منیره احمدی” هنرمند جوان بوکانی دارای بیش از ۱۵ سال سابقه در رشته طراحی و کاریکاتور می‌باشد. او تنها بانوی کاریکاتوریست فعال در استان آذربایجان غربی به شمار می‌رود.

همچنین کسب رتبه دوم جشنواره بین المللی کاریکاتور طنز و گرافیک اسپانیا ۲۰۱۸ و چندین جایزه داخلی و بین‌المللی دیگر، جزو کارنامه کاری این هنرمند است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر