menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اثر منیره احمدی در جشنواره کاریکاتور فیلیپین

راهیابی اثر کاریکاتوریست بوکانی به جشنواره فیلیپین ۲۰۲۰

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان گفت: «منیره احمدی» کاریکاتوریست بوکانی گواهی حضور در بین منتخبان جشنواره بین‌المللی کارتون و کاریکاتور cebu فیلیپین ۲۰۲۰ را دریافت کرد.

به گزارش شیرین طنز، منصور احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کاریکاتوریست بوکانی در سومین جشنواره بین‌المللی کارتون و کاریکاتور cebu فیلیپین ۲۰۲۰ با موضوع کرونا حضور پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در این جشنواره ۱۰۰ کاریکاتوریست از کشورهای مختلف جهان حضور پیدا می‌کنند و هر هنرمند می‌تواند فقط یک اثر را با موضوع کرونا ارسال کند.

وی بیان کرد: آثار این افراد در تیرماه آینده مورد داوری قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: این هنرمند بوکانی همچنین گواهی حضور در بین منتخبان جشنواره بین‌المللی کارتون و کاریکاتور برزیل با موضوع محیط زیست را دریافت کرده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان گفت: سه اثر از این کاریکاتوریست در گالری منتخب بهترین کارتون و کاریکاتور ایران قرار گرفته است و در اواخر سال گذشته نیز یک اثر کاتورن این هنرمند بوکانی در کتاب جشنواره بین المللی کارتون و کاریکاتور کشور پرتغال چاپ شد.

به گزارش ایرنا، منیره احمدی دارای مدرک کاردانی گرافیک بوده و در زمینه انیمیشن و در حوزه طراحی فعالیت دارد.

آثار هنری احمدی پیش از این نیز در جشنواره های بین المللی آیدین دوغان ترکیه و جشنواره روسیه به بخش نمایشگاه راه یافته و مقام دوم این جشنواره ها را نیز از آن خود کرده بود.

در شهرستان بوکان بیش از ۲۵ کاریکاتوریست مشغول فعالیت های هنری هستند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر