menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش طنز “دُن کامیلو”

«حسین پارسایی» کارگردان و بازیگر تئاتر بعد از تماشای نمایش «دن کامیلو» این اثر نمایشی را نمونه ای برای معرفی یک اثر نمایشی قابل توجه با در نظر گرفتن ظرفیت های اجتماعی یک جامعه شهری توصیف کرد.
بلیت نمایش «دن کامیلو» به کارگردانی کوروش نریمانی از یکشنبه ۲۸ تا سه شنبه ۳۰ اردیبهشت برای دانشجویان تمامی رشته های تحصیلی به صورت تخفیف دار خواهد شد.

گروه اجرایی این اثر نمایشی که از هفتم اردیبهشت ماه اجرای خود را در تالار اصلی آغاز کرده با توجه به ایام برگزاری هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهیان تسهیلات خرید بلیت تخفیف دار این نمایش را برای دانشجویان تمامی رشته های تحصیلی در نظر گرفته است.

براساس این گزارش بلیت نمایش «دن کامیلو» از روز یکشنبه ۲۸ تا سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برای برای دانشجویان تمامی رشته های تحصیلی با تخفیف ۴۰ درصدی عرضه خواهد شد.

شایان ذکر است نمایش «دن کامیلو» نوشته و کار کوروش نریمانی هر روز غیر از شنبه ها ساعت ۲۰ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

حسین پارسایی: «دن کامیلو» هم خنده دارد، هم تفکر

حسین پارسایی کارگردان و بازیگر تئاتر بعد از تماشای نمایش «دن کامیلو» این اثر نمایشی را نمونه ای برای معرفی یک اثر نمایشی قابل توجه با در نظر گرفتن ظرفیت های اجتماعی یک جامعه شهری توصیف کرد.

بنابر این گزارش «دن کامیلو»، این کارگردان تئاتر با تقدیر از عوامل اجرایی این اثر نمایشی گفت: من اولین اجرای این اثر را هم دیده بودم و براین باورم دن کامیلو نمونه بارز یک نمایش امروزی با ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی است.

نمایش طنز دُن کامیلو

وی افزود: در پس طنزاین نمایش، مفاهیم عالی و متعالی وجود دارد. که در آن به جز خنده، تفکر نیز وجود دارد. این نمایش با بهره بردن از ابزار طنز و شوخی، مفاهیم عالی و انسانی خود را به تماشاگر ارائه می کند و تاثیرات این شیوه بر کسی پوشیده نیست.

مدیرکل اسبق مرکز هنرهای نمایشی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به شیوه کارگردانی نمایش «دن کامیلو» هم گفت: نریمانی قابلیت نگارش متون طنز با ترفند های خاص را دارد، او می تواند تماشگر همزمان هم بخنداند و هم به تفکر وا دارد. این در حالی است که من اجرای قبلی این اثر نمایشی را نیز دیده بودم اما علت اصلی که مرا برای دیدن دوباره این اجرا ترغیب کرد، فضای جدید اجرای نمایش در تالار اصلی و باز تولید آن بود که باید گفت کوروش نریمانی و گروه اجرایی از عهده این تغییر برآمده و اجرای موفقی روی صحنه اصلی تئاتر شهر را به تماشاگران عرضه کرده است.

پارسایی در بخش پایانی صحبت های خود تصریح کرد: دن کامیلو اثری سرشار از شادابی، خلاقیت و زیبایی با تمام ابعاد فرهنگی و انسانی است که برای همه فرهنگ ها و سلیقه ها مناسب است. و پیشنهاد می کنم که تمامی افرادی که فرصت دیدن این نمایش را دارند، آن را از دست ندهند.

گفتنی است: نمایش “دن کامیلو” به کارگردانی کوروش نریمانی و بازی الیکا عبدالرزاقی، سیامک صفری، بهرام افشاری، هوتن شکیبا، مهران احمدی هر شب در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌رود.

بولتن نیوز

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر