menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه سیل مهربانی

نمایشگاه «سیل مهربانی» با هدف کمک به سیل زدگان

محمدحسین نیرومند هنرمند گرافیست به مناسبت برپایی نمایشگاه سیل مهربانی در حوزه هنری گفت: از تمام کسانی که توان مالی دارند دعوت می‌کنم به حوزه هنری سر بزنند و مردم سیل زده را حمایت کنند.
به گزارش شیرین طنز، محمدحسین نیرومند هنرمند گرافیست و کاریکاتوریست در نمایشگاه «سیل مهربانی» که با هدف فروش آثار هنری و کمک به سیل زدگان برپا شده حضور داشته در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری گفت: توفیق حضور در کنار دوستان جهادی برای کمک به سیل زدگان را نداشتم اما سعی کردم با حراج نمونه کارهایی که داشتم در این راستا قدمی بردارم.

سه کار به نمایشگاه ارائه دادم

وی افزود: سه کار به نمایشگاه سیل مهربانی ارائه دادم که تا این لحظه یکی از آن‌ها به فروش رفته است، قیمت این اثر یک میلیون و پونصد هزار تومان و از کارهای قدیمی دستی بود که سال ۸۲ تولید کردم.

نیرومند با اشاره به این قبیل فعالیت‌های انسان دوستانه از سوی هنرمندان عنوان کرد: حسن همراهی و همکاری زمانی که اتفاق می‌افتد جنبه‌های مثبتی دارد. رسانه‌ها این روزها نقش بسیار مثبتی در فضای مجازی دارند و از طریق آن‌ها می‌توان این فعالیت‌ها را به‌صورت جدی تری با حمایت مردم دنبال کرد.

وی ادامه داد: خدا خیر بدهد کسانی که آثارمان را می‌خرند، یکی از فعالان فرهنگی برای دیدن آثار آمد و یک اثر معمولی را به قیمت مناسب خرید و در انتها گفت که قصدش کمک به فروش بوده است.
این گرافیست همچنین درباره وظیفه هنرمندان انقلابی در جریان حوادث کشور گفت: هنرمندان انقلابی از بدو انقلاب همیشه در جریان اتفاقاتی که در کشور می‌افتد بوده‌اند، باید مانند سپاه و نیروهای جهادی که این روزها در مناطق سیل زده حضور پیدا می‌کنند ما نیز با استفاده از هنر خود در کنار مردم باشیم.

مردم سیل زده را حمایت کنید

وی در پایان افزود: از تمام کسانی که توان مالی دارند دعوت می‌کنم به حوزه هنری سر بزنند و مردم سیل زده را حمایت کنند.

این نمایشگاه تا ۳۰ فروردین ماه در گالری های خانه و خانه عکاسان و نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری برگزار می شود.

بازدید از این رویداد حوزه تجسمی همه روزه حتی روزهای تعطیل تا از ساعت ۹ الی ۱۸ برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است.

مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری از همه سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی برای سهیم شدن در این امر خیر دعوت به بازدید از این نمایشگاه می کند.

نمایشگاه «سیل مهربانی» همزمان با پنجمین هفته هنر انقلاب که تا تاریخ ۲۶ فروردین ماه در حال برگزاری است، همزمان شده است.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر