menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

راشد انصاری

نخستین همایش طنز ادبی مدارس سما در هرمزگان برگزار شد

نخستین همایش طنز ادبی مدارس سما استان هرمزگان به همت گروه آموزشی دبیرستان دخترانه سما در سالن شهید مطهری دانشکده سما بندرعباس برگزار گردید.

به گزارش شیرین طنز، احسان محمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، در آیین برگزاری همایش طنز، جذب حداکثری دانشجویان و دانش‌آموزان در فعالیت‌های فرهنگی را یکی از مهم‌ترین اهداف مراکز آموزشی سما برشمرد و گفت: اگر بستر مناسبی برای مشارکت دانشجویان و دانش‌آموزان فراهم شود، فعالیت‌های ابتکاری، خلاقانه، جذب حداکثری و فضایی پر از شور و نشاط نیز ایجاد می‌شود، بنابراین برای ارتقاء مشارکت دانشجویان و دانش‌آموزان در فعالیت‌های فرهنگی، برگزاری جشنواره فرهنگی نقش مهم و اساسی دارد.

وی افزود: باید تلاش کنیم دانشجویان و دانش‌آموزان به سمت فعالیت‌های هنری و فرهنگی گرایش بیشتری پیدا کنند.

رئیس مراکز آموزشی سما استان هرمزگان گفت: امیدواریم با حمایت از این عزیزان که دارای پتانسل‌های بالایی در این زمینه هستند بتوانند به درجات بالایی راه پیدا کنند.

همچنین بابک دهقانی دبیر همایش هم گفت: این همایش با حضور راشد انصاری طنزپرداز استان، قویدل، انصاری فرد و سرکار خانم قریشی از اساتید دانشگاه هرمزگان که مهمانان ویژه همایش بودند برگزار شد.

وی اظهار داشت: تعداد ۱۵ اثر دانش‌آموزی و ۱ اثر از دبیران در این همایش برگزیده شدند و با اهداء جایزه از آنان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر