menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نخستین رویداد رقابتی انیمیشن با موضوع شهید سلیمانی

نخستین رویداد رقابتی انیمیشن با موضوع شهید سلیمانی افتتاح شد

مدیر شبکه کودک در آیین افتتاح نخستین رویداد رقابتی انیمیشن با موضوع شهید قاسم سلیمانی گفت: محبت حاج قاسم سلیمانی در دل و جان مردم ما رسوخ کرده است.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی شتابدهنده رضوان ، محمد سرشار در آیین افتتاح نخستین رویداد رقابتی تولید انیمیشن با محوریت زندگی و سیره اخلاقی شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: محبت حاج قاسم سلیمانی در دل و جان مردم ما رسوخ کرده است. وقتی به کوچه و خیابان می‌رویم این مهر و علاقمندی را در همه اقشار مشاهده می‌کنیم. بنابر این شما بایستی بتوانید به تناسب این احساسات پاک مردم از هنر خودتان – انیمیشن – استفاده کنید.

این ۷۲ ساعت را مهم بدانید

مدیر شبکه کودک افزود: از نظر جایگاه تاریخی شما دارید هنر صنعت انیمیشن را یک قدم و یک پله به جلو می‌برید. لذا درخواستم از شما اینست که این ۷۲ ساعت را مهم بدانید، همانگونه که قهرمانان ورزشی در مسابقات المپیک رکورد می‌زنند و تاریخ ساز می‌شوند شما هم همین کار را برای انیمیشن ایران انجام دهید.

سرشار ادامه داد: باید ثابت کنید که می‌شود در سه روز انیمیشن خوب تولید کرد و مخاطب هم از آن راضی باشد و محتوایی را منتقل کند. مهمترین خصیصه جوانی همین است یعنی باز کردن معبر و مسیری جدید.

وی خاطر نشان کرد: انشاالله همه شما جزء مصادیق تعریف حضرت امام خمینی(ره) از هنر متعهد، یعنی هنر مردم محروم و پابرهنه و درد کشیده و ضد آمریکا و ضد شوری باشید و مسیر را جلو ببرید.

تمرین مدیریت زمان و نیروی انسانی

در ادامه اسدالله دیانتی دبیر نخستین رویداد انیمیشن با محوریت زندگی و سیره اخلاقی شهید قاسم سلیمانی گفت: هدف اصلی ما از برگزاری این رویداد تمرین مدیریت زمان و نیروی انسانی در خط تولید انیمیشن است. مربیان حوزه های فنی، هنری و محتوایی در تمام مدت رویداد در کنار شرکت کنندگان حضور دارند و اگر ما بخواهیم به سمت تولید صنعتی انیمیشن برویم حتما بایستی مدیریت زمان و مدیریت نیروی انسانی را تمرین کنیم.

وی افزود: محتوای این رویداد را براساس الگوی زندگی یک قهرمان ملی پیش بینی کردیم. شخصیت شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی به عنوان قهرمان ملی و فراملی بسیار برای ما و همه انسانهای آزاده جهان باارزش و با اهمیت است. بنابراین تولید محتوا براساس سیره اخلاقی این شهید والامقام برای ما ارزشمند است.

دیانتی در پایان گفت: همه هنرمندان و تیم های شرکت کننده در رویداد تولید محتوا با موضوع حاج قاسم همه برنده هستند و انشالله بتوانیم کارهای در خور توجه و باکیفیتی را ارائه نماییم.

نخستین رویداد رقابتی تولید انیمیشن طی روزهای سه شنبه ۱۵ تا پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه و اختتامیه آن ساعت ۱۶ تا ۱۸ روز جمعه مورخ ۱۸ بهمن ماه در تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب الهی، خیابان قاسمی، جنب دانشگاه شریف، باشگاه کسب و کار دانش بنیان برگزار می‌شود.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by accelerator | شتابدهنده رضوان (@rezwanacc) on

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر