menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره لبخند نقلی

نخستین جشنواره شعر طنز لبخند نُقلی برگزار می شود

نخستین جشنواره شعر طنز لبخند نُقلی برگزار می شود.

حوزه هنری آذربایجان غربی با « لبخند نُقلی » به استقبال نوروز ۹۸می رود.

به گزارش شیرین طنز، در آستانه عید نوروز ۹۸ ،حوزه هنری آذربایجان غربی با همکاری شهرداری ارومیه «نخستین جشنواره شعر طنز لبخند نُقلی » را به زبان های ترکی و فارسی برگزار می کند.

در آستانه عید نوروز ۹۸ ،حوزه هنری آذربایجان غربی با همکاری شهرداری ارومیه «نخستین جشنواره شعر طنز لبخند نُقلی » را به زبان های ترکی و فارسی برگزار می کند.

رونمایی از طرح پوستر

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی هشتم اسفندماه سال جاری در آیین رونمایی از طرح پوستر این جشنواره ادبی گفت: جشنواره شعر طنز لبخند نُقلی در دو بخش« آزاد» با موضوع های مختلف و « ویژه » با موضوع هایی از جمله «مسائل شهری و اخلاق و حقوق شهروندی» از جمله فرهنگ آپارتمان نشینی، حمل و نقل عمومی، مدیریت پسماند و تفکیک زباله، پرداخت عوارض، آلودگی هوا و فضای سبز برگزار می شود.

احد هوشمند قره باغ اظهار داشت : علاقمندان و شاعران شرکت‌کننده در این جشنواره می توانند آثار ادبی خود را از سر تا سر استان تا ۲۵ اسفندماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره در واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی در ارومیه ارسال کنند.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی افزود : مراسم پایانی و معرفی نفرات برتر جشنواره شعر طنز« لبخند نُقلی » همزمان با اجرای سومین شب شعر طنز « چولپا » طی هفته هنر انقلاب اسلامی در فروردین ماه سال آینده برگزار می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر