menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کتاب صوتی غلاغه به خونه ش نرسید

معرفی کتاب صوتی غلاغه به خونه ش نرسید+دانلود قانونی

یکی بود یکی نبود، غیر از خدا هیچ کس نبود. روزی روزگاری دختری بود که با استفاده از اینترنت و چت، در مسنجر به دنبال شوهر می گشت…، شاهزاده ای بود که قاچاقچی کالا بود…، شتر مرغ پرنده ای بود با جعبه سیاه و … در آخر هم، قصه ما به سر رسید، «غلاغه به خونه ش نرسید».

تعجب کردید؟ همیشه باید داستان دختر زیبا و فقیر و شاهزاده خوشرو و مهربان را بشنوید که در نهایت عاشق هم می شوند و ازدواج می کنند؟ این بار افسانه هایی مدرن و امروزی بشنوید، افسانه هایی خنده دار از آدم های معاصر، افسانه هایی که در آنها، کلاغه به «غلاغه» تغییر شکل می دهد، اما باز هم به خانه اش نمی رسد. افسانه هایی که در آنها، طبق منطق افسانه، همه چیز ممکن است و همیشه آخرش قصه، به خوبی و خوشی به پایان می رسد، اما شنونده را به فکر فرو می برد… .

به گزارش شیرین طنز، به نقل از بیپ تونز، کتاب صوتی «غلاغه به خونه ش نرسید» نوشته ابوالفضل زرویی نصر آباد، ۵۵ قصه دارد و توسط موسسه فرهنگی نوین کتاب گویا منتشر شده است. افسانه های این کتاب با صدای نیما رئیسی بر بستری از آهنگ های ساخته و تنظیم شده توسط مهدی زارع حکایت شده اند.
ملانصرالدینِ مجله «گل آقا» در کتاب خود که شکل و شمایل کتاب کودکان را دارد، اما در اصل، کتاب قصه ای برای بزرگسالان است، با طنزی نرم و آمیخته به هجو، روایت طنزآمیز خود از افسانه های ماندگار را بیان می کند و از این رهگذر، به نقد مناسبات مادی و اجتماعی زندگی معاصر در جوامع شهری می پردازد. نقیضه نویسی با طرح موضوعات امروزی در قالب بیانی کهنه، ویژگی اصلی «غلاغه به خونه ش نرسید» است. شخصیت های این کتاب به شکل و شمایل سنتی و قدیمی درآمده اند، اما به شدت مدرن و امروزی هستند.
در نسخه صوتی این کتاب، سعید آذرنوش، مرتضی موسوی، امیر متولی، علی اکبر خادم، مازیار چاهی، سعید عامریان و مهدی زارع با تار، سه تار، عود، سنتور، تنبک، دف، بندیر، دایره، کمانچه، قیچک آلتو و سازهای الکترونیک به نوازندگی پرداخته اند.

علاقه مندان می توانند این کتاب صوتی را از لینک زیر به صورت قانونی دانلود کنند.

دانلود کتاب صوتی «غلاغه به خونه ش نرسید»

http://beeptunes.com/album/13533175

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر