menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

محفل طنز حقوق بشر آمریکایی در ارومیه

محفل طنز حقوق بشر آمریکایی در ارومیه برگزار شد

ویژه برنامه محفل طنز «افشای حقوق بشر آمریکایی» نهم تیرماه سال جاری با حضور جمعی از مسئولان و نویسندگان و شاعران طنزپرداز شهرستان ارومیه در سالن اجتماعات حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از حوزه هنری آذربایجان غربی، در این برنامه که به مناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار گردید رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی طی سخنانی با اشاره بر دلایل نام گذاری هفته دوم تیرماه به عنوان «هفته افشای حقوق بشر آمریکایی» بر وطیفه هنرمندان در افشای چهره واقعی حقوق بشر آمریکایی تاکید کرد.

احد هوشمند قره باغ افزود : هنر ابزاری بسیار مهم و موثر در بیان واقعیات جامعه و مرزگذاری ما بین حق و ناحق است که جامعه هنری باید ضمن استفاده از این ابزار، مرز بین حق و ناحق را مشخص کرده و بر آن صحه گذارد.

قرائت شعر توسط تعدادی ازشاعران حاضر در برنامه از جمله داریوش منصوری، محمد میلانی، کامران امیری، سید تیمور جامعی، علی رشتبر، غلامعلی کریمی، سعید سلیمانپور، مصطفی قلیزاده علیار، یاسین حاجی زاده، صادق داس گر ، علی صلاحلو و محمدتقی آقازاده با موضوع جنایتهای حکومت آمریکا بر علیه بشریت در قالب طنز از بخشهای این مراسم ادبی طنز بود که همراه با سخنرانی مدیر موسسه فرهنگی، هنری آبان (اسفندیار فاسونیه چی) و تجلیل از شاعران برگزار گردید.

اکران کلیپهای تصویری با موضوع حقوق بشر آمریکایی و نقش حکومت آمریکا در بروز حوادث و جنایتهای عظیم علیه بشریت از دیگر قسمتهای محفل طنز «افشای حقوق بشر آمریکایی» در حوزه هنری آذربایجان غربی بود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر