menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

محفل طنز شکر طنز بوشهر

محافل طنز «شکر طنز» بوشهر مجازی برگزار می‌شود

رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: محافل طنز استان بوشهر به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، امید پارسایی‌فر ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نهمین محفل «شکر طنز» با حضور طنزپردازان استان بوشهر، مهدی شیخیانی، محمد تابناک، اسماعیل شهرستانی، محمدعلی نادری و با اجرای هنرمند هم اقلیمی امین چاه شوری برگزار شد.

امید پارسایی فر با اشاره به وضعیت کرونایی جهت برگزاری محافل‌ها خاطرنشان کرد: نهمین محفل «شکر طنز» با توجه به اعمال محدودیت‌های ناشی از گسترش ویروس کرونا به‌صورت مجازی برگزار شد و علاقه‌مندان می‌توانند  از طریق اینستاگرام حوزه هنری استان بوشهر شاهد «محفل طنز» باشند.

وی با اشاره به طنزنگاران استان در دوره‌های مختلف تأکید کرد: حوزه هنری در واحد آفرینش‌های ادبی خود به موضوع طنزپردازی و همچنین برگزاری محافل طنز در استان به جدیت می‌پردازد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر یادآور شد: محفل «شکر طنز» از محافل چند سال اخیر حوزه هنری است که پیش‌ازاین در سالن و محفلی و در حال حاضر به دلیل کرونا به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

پارسایی فر با اشاره به‌ضرورت محافل طنز خاطرنشان کرد: جامعه‌ای که روبه‌جلو و قصد حرکت و پیشرفت است، نیاز به انبساط خاطر و نشاط و شادابی دارد. طنز و طنزپردازان نیز نقش مؤثری در ایجاد شادابی جامعه استان خواهند داشت.

نهمین محفل طنز با موضوع «آزاد»، برگزار شد و علاقه‌مندان برای تماشای این محافل می‌توانند به اینستاگرام حوزه هنری استان بوشهر مراجعه نمایند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر