menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره کارتون عصر انتظار

فراخوان جشنواره کارتون «عصر انتظار» در ۷ محور هنری منتشر شد

دبیر جشنواره کارتون عصر انتظار گفت: این جشنواره استانی در هفت محور هنری برگزار می‌شود که بخش کاریکاتور و کارتون آن با محوریت شهرستان‌های جهرم و کوار است.

به گزارش شیرین طنز، مهدی سروش دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله اول جشنواره هنری ادبی عصر انتظار به صورت استانی و در هفت بخش هنری و شش بخش ادبی برگزار می‌شود که بخش کاریکاتور و کارتون آن با محوریت شهرستان‌های جهرم و کوار برگزار خواهد شد.

وی افزود:موضوعات بخش کارتون جشنواره شامل: استکبار جهانی، جنگ و خشونت، مردمان آخرالزمان و آمادگی برای ظهور، رسانه‌ها و شکل‌دهی افکار عمومی، فضای مجازی و شکل‌دهی افکار عمومی، امیدواری و اعتقاد به ظهور منجی، فرقه‌های دروغین و فتنه‌های آخرالزمان، سبک زندگی اسلامی است.

مدیر کانون بسیج هنرمندان جهرم ادامه داد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را با ابعاد A۴ و وضوح تصویر ۳۰۰ dpi تا تاریخ ۱۰ شهریور ماه همراه با بیوگرافی خود از طریق پست الکترونیک به نشانی asreentezar_kartoon@yahoo.com ارسال کنند.

به گفته وی آثار ارسالی نباید قبلا منتشر شده یا جایزه گرفته باشد.

وی ابراز کرد: به نفر اول تا سوم برگزیده این جشنواره به ترتیب: ۱۰، ۷ و ۵ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

سروش با بیان اینکه امیدواریم میزبان خوبی برای جشنواره کارتون عصر انتظار باشیم بیان کرد: همراهان کانون هنرمندان در این جشنواره اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم، کانون بسیج رسانه و معاونت فضای مجازی بسیج جهرم هستند.

جشنواره بین‌المللی عصر انتظار در سه سطح استانی، ملی و منطقه مقاومت برگزار خواهد شد که مرحله استانی، اولین مرحله این جشنواره است که دبیری بخش‌های مختلف آن به شهرستان‌ها واگذار شده است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر