menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره ملی نمایشنامه کمدی خندستان

جشنواره ملی نمایشنامه کمدی «خندستان» برگزار می‌شود

علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره ملی نمایشنامه کمدی خندستان در اصفهان تا ۱۵ مهر ۱۴۰۰ فرصت دارند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان؛ مدیر تالار هنر اصفهان گفت: تالار هنر، وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و حوزه هنری اصفهان با هدف بهره‌گیری از آثار مکتوب نمایشی و پژوهشی در حوزه کمدی اقدام به برگزاری جشنواره ملی خندستان کرده است.

سعید امامی با بیان اینکه این جشنواره دو بخش اصلی و جنبی دارد که بخش اصلی ویژه نمایشنامه نویسی است که در دو بخش تألیفی و اقتباسی برگزار می‌شود.

افزود: بخش جنبی نیز ویژه پژوهش در امر کمدی طراحی شده که خود دو بخش دارد، یک بخش آن مقاله، جستار و تجربه نگاری و بخش دوم مطالعه چهره شاخص و پرتره نگاری است.

وی گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرام تالار هنر اصفهان مراجعه کنند.

تالار هنر اصفهان

تالار هنر اصفهان وابسته به سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان در سال ۱۳۸۲ افتتاح گردید. این تالار با دارا بودن یک سالن اصلی با ظرفیت ۳۸۳ نفر و سالن جنبی با ظرفیت ۱۰۰ نفر محلی است برای اجرای تئاترهای فاخر شهر علم و هنر اصفهان.

همچنین این تالار پرده سینما جهت پخش انواع فیلم های سینمایی در دو حوزه سینمای خانواده و سینمای هنری دارد. سالانه حدود ۳۰ فیلم سینمایی ایرانی و ۳۰ فیلم سینمایی خارجی در این تالار اکران و تحلیل هنری و روانشناسی می‌شود.

برگزاری همایش‌های تخصصی و نشست‌های هنری از دیگر قابلیت‌های این تالار است. ۵ پلاتو تمرین و کارگاه طراحی و ۲ اتاق گریم از دیگر امکانات این تالار است. امکانات صوتی، تصویری و نور آن بسیار خوب و در حد ناباست. این تالار همچنین دارای کتابخانه تخصصی سینما و تئاتر است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر